כל התוכן המעניין לאישה החרדית

יום שלישי

|

ט׳ באדר ב׳ ה׳תשפ״ד

|

19/03/2024

כל התוכן המעניין לאישה החרדית

לאישה החרדית

|

ט׳ באדר ב׳ ה׳תשפ״ד

|

|

19/03/2024

|

יום שלישי

תנאי שימוש באתר

ברוכות הבאות לאתר קול כבודה להלן: "האתר".

כללי

  1. שימוש באתר זה https://kollkvoda.co.il/   או בכל אתר שיחליף אותו או יתווסף אליו ("האתר"), על ידך – משתמשת (להלן "משתמשת"), הרשמה לאתר ו/או פתיחת חשבון באתר, מהווים, כל אחד מהם, הסכמה לתנאי השימוש שלהלן, שנקבעו על ידי הנהלת אתר "קול כבודה".
  2. במידה ואינך מסכים לתנאי השימוש שלהלן ("תנאי השימוש"), עלייך להימנע משימוש באתר.
  3. כל המבצעת פעולה באתר מצהירה כי הינה מודעת לתנאי השימוש באתר ומקבלת אותם, וכי לא תהיה לה ו/או למי מטעמה כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה נגד  האתר, בעלי האתר, מנהלות האתר, דירקטורים באתר, סוכניהם, שלוחיהם ו/או כל מי מטעמן.
  4. רק הכללים שיפורסמו בתנאי שימוש אלו יחייבו את האתר כלפי מבצעות הפעולות באתר.
    האתר שומר על זכותו לשנות את תנאי השימוש מעת לעת, על פי שיקול דעת ההנהלה הבלעדית.
  5. תנאי השימוש מנוסחים בלשון נקבה לצרכי נוחות בלבד, אולם הם מתייחסים, כמובן, גם לגברים.
  6. למען הסר ספק, האתר  אינו מוכר ו/או מספק את המוצרים ו/או את השירותים המוצגים באתר, אשר ניתן לרוכשם מבית העסק באמצעות מימוש הקופונים הניתנים לרכישה על ידי המשתמשת , האתר מעמיד לרשות בתי העסק את האתר כבמה להצגת מוצרים ו/או שירותים ואין לראות באתר כמי שמוכר את המוצרים ו/או מספקת את השירותים ואין לראות באתר כמי שחב באחריות כלשהי בגינם.

תנאי השימוש באתר

  1. תנאי השימוש הם הסכם הקובע את תנאי השימוש שיחולו על שימוש באתר על ידך – המשתמשת. על ידי שימוש באתר, את – המשתמשת, מסכימה לנהוג על פי כל תנאי השימוש המפורטים לעיל ולהלן.
  2. זכות השימוש באתר הינה אישית למשתמשת ולא ניתנת להעברה לכל צד ג'
  3. המשתמשת הינה האחראית הבלעדית להגנה על סודיות הסיסמא/ות לאתר ו/או בכל הקשור בו.
  4. המשתמשת מכירה בכך שהשימוש באינטרנט כרוך לעיתים בהפרעות, שאינן בשליטת הנהלת האתר, ושהנהלת האתר לא תהיה אחראית לכל שיבוש ולכל איבוד מידע בזמן העברת מידע על גבי האינטרנט. ייתכן והאתר יהיה לא זמין מעת לעת מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תחזוקה שוטפת. או בשל נסיבות התלויות באתר וכן בשל נסיבות אשר אינן תלויות באתר או בהנהלת האתר, יתכן שגישה לאתר תופרע, תושהה ו/או תופסק, באופן זמני או לצמיתות. הנך פוטר את הנהלת האתר בגין כל נזק ו/או תשלום ו/או הפסד שייגרמו לך עקב האמור לעיל.
  5. להנהלת האתר תהיה הזכות, בכל עת, לשנות ו/או להפסיק כל מאפיין ו/או תכונה ו/או שימוש של האתר, לרבות תוכן, שעות פעילות וציוד הנדרש לצורך גישה ושימוש באתר. הנהלת האתר רשאית להפסיק הפצתו של כל מידע, רשאית לשנות או להפסיק כל שיטת העברת מידע ורשאית לשנות את מהירויות העברת המידע או כל מאפיין אותות ו/או מאפיין שידור אחרים.
  6. המשתמשת תהיה אחראית לקבלת ולאחזקת טלפון, קו תקשורת, מחשב, חומרה וכל ציוד אחר הנדרש ("הציוד"), ככל שנדרש, על מנת לקבל גישה ולעשות שימוש באתר ולכל העלויות הכרוכות בכך. הנהלת האתר לא תהיה אחראית לכל הנזקים לציוד ו/או לתוכנה ו/או למידע של המשתמשת כתוצאה משימוש באתר.

מי רשאית להשתמש באתר

  1. בשימושך באתר את מאשרת בזאת כי הנך בעל כשרות משפטית ובגיל מספק על פי חוק ליצור חוזה מחייב. עלייך להיות בן 18 לפחות כדי שתהיי כשירה להשתמש באתר.
  2. רשאית להשתתף בכל אחת משיטות המכירה באתר, כל תושב ישראלי אשר מלאו לו 18 שנים וברשותו תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט, תעודת זהות תקפה וכרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי הישראליות.
  3. הנהלת האתר רשאית למנוע ממך את ההשתתפות במכירות באופן זמני או לצמיתות, וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי, אף מבלי סיבה, ומבלי למסור הודעה על כך או לנמק.
  4. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, תהא הנהלת האתר רשאית למנוע ממך להשתתף באיזה מהמכירות ולהגיש הצעות, בין השאר, בכל אחד מהמקרים הבאים: אם הפרת את תנאי השימוש; ו/או אם מסרת במתכוון פרטים שגויים; ו/או אם ביצעת מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות הנהלת האתר ובתי העסק; ו/או אם כרטיס האשראי שברשותך ושפרטיו נמסרו לאתר נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.

שינוי תנאי השימוש באתר

  1. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לשנות, ובכלל זה להפסיק, להשעות ו/או לבטל, את תנאי השימוש ו/או את מדיניות הפרטיות, בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי ואף ללא סיבה וכן ללא חובת נימוק וללא חובה למסור הודעה בנדון. שינוים אלו יכולים לכלול, בין השאר, הוספת עמלות ותשלומים נוספים.
  2. במידה והנהלת האתר תערוך שינויים מהותיים בתנאי השימוש ו/או במדיניות הפרטיות, הנהלת האתר תודיע לך על כך על ידי משלוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת הדואר האלקטרוני עימה נרשמת ופתחת חשבון באתר ו/או על ידי פרסום הודעה בדבר השינוי האמור, באתר.
  3. כל שינוי בתנאי השימוש ו/או במדיניות הפרטיות יחול החל ממועד השינוי, אלא אם מדובר בשינוי מהותי שאז יחול החל ממועד משלוח הודעת הדואר האלקטרוני האמורה לעיל או ממועד פרסום ההודעה באתר, על פי המוקדם ביניהם, ובתנאי ששינוים אלו לא יחולו על שוברים שנרכשו לפני המועד הקובע לתחולת השינויים האמורים.
  4. השינויים האמורים בתנאי השימוש ו/או במדיניות הפרטיות, יחולו באופן מיידי על כל משמשי האתר, אלא אם מדובר בשינוי מהותי שאז כאמור יחולו החל מתן ההודעה האמורה באמצעות הדואר האלקטרוני או פרסום ההודעה האמורה באתר, וכל שימוש באתר על ידי משתמש קצה אחרי ביצוע השינויים האמורים תיחשב הסכמה וקבלה של השינויים האמורים על ידי המשתמשת.
  5. אנו ממליצים לך לקרוא מחדש, מעת לעת, את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות שלנו, כדי להיות מעודכנת בשינויים בהם.

כללי התנהגות להמשתמשת

  1. האתר הינו קניינה הפרטי של הנהלת האתר. כל פעילות באתר חייבת להיות בהתאם לתנאי השימוש.
  2. הנהלת האתר דורשת כי כל פעילות של המשתמשת באתר ו/או בקשר לאתר חייבת להיות למטרות חוקיות וערכיות בלבד.
  3. המשתמשת לא תפרסם או תשדר דרך האתר כל חומר, אשר מפר בכל דרך שהיא זכויותיהם של אחרים או כל חומר לא-חוקי, מאיים, פוגעני, מטעה, מעליב, משמיץ, דוחה, חודר/מפר פרטיות, וולגרי, גס, מגונה או באופן אחר מעורר התנגדות, או כל חומר הנוגד את ערכי האתר התורניים הדתיים והתרבותיים. או מעודד התנהגות פלילית, מקים עוולה אזרחית ו/או שמפר בדרך אחרת כל חוק ו/או דין ו/או אשר מכיל דבר פרסום או שידול בקשר למוצרים או שירותים כלשהם, זאת ללא הסכמתה המפורשת של הנהלת האתר בכתב ומראש.
  4. כל התנהגות מצד המשתמשת אשר לפי שיקול דעתה הבלעדי של הנהלת האתר מגביל ו/או מונע ו/או מפריע למשתמש קצה כלשהו מלהשתמש וליהנות מהאתר הינה אסורה.
  5. המשתמשת לא תעשה שימוש באתר על מנת לפרסם ו/או לשדל מטעמים מסחריים, דתיים, פוליטיים, לא מסחריים ו/או אחרים, לרבות שידול משתמשי האתר להפוך משתמשים של שירותים אחרים אשר, במישרין או בעקיפין, מתחרים או עלולים להתחרות בחברה.

קניין רוחני, זכויות יוצרים וסימני מסחר

  1. כל דבר באתר הוא רכושה הקנייה הבלעדי של הנהלת האתר או שנעשה בו שימוש תחת הרשאה מפורשת מבעל הזכויות. כל העתקה, הפצה, שידור, פרסום, יצירת קישור או שינוי בדרך אחרת של האתר מבלי הסכמה מוקדמת מפורשת בכתב מהנהלת האתר, אסורה בהחלט. כל הפרה של האמור בסעיף זה, עלולה לגרום לתוצאה של הפרת זכויות יוצרים, זכויות סימני מסחר או זכויות קניין רוחני אחרות, באופן שעלול להשית על המשתמשת עונשים ו/או קנסות פלילים ו/או אזרחיים.
  2. יובהר כי החומר שנכתב ע"י כותבות מקצועיות מכל תחום שהוא, הוא אינו תחת זכויות היוצרים של הנהלת האתר אלא זכויות היוצרים של הכותבת. למעט כותבות שחומרם נקנה ע"י הנהלת האתר ואלו יצוינו במפורש לצד שם הכותבת.
  3. האתר מכיל חומר המוגן על פי דיני זכויות יוצרים, סימני מסחר ותוכן ומידע קנייני אחר, לרבות טקסט, תוכנה, תמונות, וידאו, גרפיקה, מוזיקה וצלילים. למשתמשת אסור לשנות, לפרסם, לשדר ו/או להשתתף בהעברה או מכירה, ליצור עבודות נגזרות או לנצל את התוכן באתר בכל אופן אחר, בשלמותו או בחלקו. אלא אם נקבע אחרת במפורש על פי חוק, כל העתקה, הפצה, שידור, פרסום או ניצול מסחרי של חומר מהאתר, ללא אישור מפורש מהנהלת האתר או מבעל הזכויות בו, הינו אסור. במידה שהעתקה, הפצה, שידור, פרסום, של חומר מוגן בזכויות יוצרים, הינה מותרת, לא יעשו כל שינויים ו/או מחיקות של קרדיט ליוצר, סימני מסחר או הודעת בדבר זכויות היוצרים. המשתמשת מכירה בכך שהיא אינה רוכשת כל זכויות בעלות על ידי הורדה מהאתר ו/או הורדה מהודעות שקיבלה מהנהלת האתר של החומר המוגן מהאתר. כל סימני המסחר של הנהלת האתר המופיעים באתר הינם בבעלות בלעדית ומלאה של הנהלת האתר.
  4. המשתמשת לא תעלה לאתר, תפרסם או תנגיש בדרך אחרת באתר כל חומר המוגן בזכויות יוצרים, סימני מסחר או זכויות קנייניות אחרות מבלי הרשאה מפורשת של בעלי זכויות היוצרים, סימני המסחר והזכויות הקנייניות האחרות. המשתמשת תהיה האחראית הבלעדית לכל נזק הנובע מהפרה של זכויות יוצרים, סימני מסחר, זכויות קנייניות אחרות וכל נזק אחר הקשור לכך. על ידי הצגת חומר בכל איזור פומבי באתר, המשתמשת מצהירה כי הבעלים של חומר זה נתן לחברה זכות ורישיון בלתי הדיר, לא בלעדי, לא מוגבל בזמן וללא תמורה, לעשות שימוש, לשכפל, להעתיק, לשנות, להתאים, לפרסם, לתרגם ולהפיץ את החומר האמור (כולו או חלקו) בכל העולם וכן לשלב חומר זה ביצירות אחרות בכל אופן, בכל מדיה ובכל טכנולוגיה הידועות כיום או שיהיו בעתיד, באופן המקסימאלי הניתן לגבי כל זכות יוצרים הקיימת בחומר האמור. המשתמשת מרשה גם לכל משתמשת אחרת לגשת, לצפות, לאחסן, לשכפל ולהעתיק את החומר לשימוש האישי של אותה המשתמשת. המשתמשת מעניקה לחברה את הזכות לערוך, לשכפל להעתיק, לפרסם ולהפיץ כל חומר שנעשה זמין באתר על ידו.

היעדר אחריות

  1. המשתמשת מסכימה בזאת מפורשות שהשימוש באתר הוא על אחריותה וסיכונה הבלעדי. הנהלת האתר, הגופים המסונפים לה, עובדיה, סוכניה, שלוחיה, בתי העסק, צדדים שלישיים המספקים תוכן ובעלי רישיונות וכל מנהליהם, הדירקטורים, עובדיהם, סוכניהם ושלוחיהם אינם מצהירים ואינם מתחייבים שהשימוש באתר יהיה נטול הפרעות ו/או חסר תקלות ו/או נטול טעויות ו/או יינתן כסדרו בלא הפסקות, כמו כן הם אינם ערבים לתוצאות שעלולות להיות מושגות משימוש באתר וכן אינם ערבים לדיוק, למהימנות או לתוכן של כל מידע, שירות או שוברים שיסופקו באמצעות האתר.
  2. הגישה ניתנת לאתר כמו שהוא וככול שהוא זמין, על בסיס "AS IS" ועל בסיס "AS AVILABLE". הנהלת האתר מסתלקת מכל מצג, אחריות, ערובה, הצהרה ותנאי, בין מפורש ובין מרומזים, לרבות לגבי אי הפרת זכויות קנייניות או חוזיות, סחירות והתאמה למטרה.
  3. הנהלת האתר אינה מייבאת, מייצרת, משווקת, מוכרת ו/או מספקת את המוצר ו/או השירות שיש בדעתך לרכוש באתר ולפיכך אינה נושאת במישרין ו/או בעקיפין באחריות כלשהי למוצרים, טיבם, התאמתם לצרכיך ו/או למפרט הטכני.
  4. המוצרים והשירותים באתר מוצגים בתום לב ובאחריות בתי העסק, ואין בהצגתם משום המלצה ו/או הבעת דעה מצד הנהלת האתר לגבי אופיים של המוצרים ו/או השירותים, תכונותיהם, טיבם, שמות היצרנים/ספקים/בתי העסק וכיו'ב.
  5. הנהלת האתר לא תישא במישרין ו/או בעקיפין באחריות כלשהי לכל מקרה שבו הצעתך לא התקבלה (מכל סיבה שהיא) ו/או לכל בעיה טכנית המונעת ממך מלהגיש הצעתך או לעדכן אותה.
  6. הנהלת האתר לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית על ידי משתתפי המכירה או כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.
  7. מבלי לגרוע מהאמור לעיל הנהלת האתר לא תהיה אחראית, בגין כל נזק, בין אם ישיר ובין אם עקיף, אשר נגרם עקב שימוש באתר.
  8. בשום מקרה, הנהלת האתר לא תהיה חבה בגין כל נזק ו/או אובדן ו/או הפסד ישיר, עקיף, מקרי, מיוחד, תוצאתי ו/או עונשי, הנובע ו/או קשור להסכם זה.
  9. בשום מקרה, חבותה ואחריותה של הנהלת האתר, בשל שובר ו/או בקשר אליו, לא תהיה גבוהה מהסכומים ששולמו לחברה על ידי המשתמשת בגין אותו קופון, וסך האחריות והחבות הכוללת של הנהלת האתר הנובעת או הקשורה להסכם זה, לא תהיה גבוהה יותר מהסכומים ששולמו על ידי אותה המשתמשת במשך שלושת החודשים שקדמו למועד העלאת הטענה הרלוונטית על ידי המשתמשת נגד הנהלת האתר.
  10. כמו כן, אין הנהלת האתר אחראית על רמת מקצועיות התכנים המועלים על ידי כותבות ממקצוען ותחומן אי לכך לא תתאפשר תלונה או מענה אודות תכנים שאינם מדוייקים וכי על המשתמשת להיות מודעת לכך כי התכנים הינם למידע ראשוני בלבד ואינם מהווים תחליף כלשהו לייעוץ מקצועי ואו חוות דעת מקצועית בכל תחום שהוא.
  11. מענה ושיח בפורומים- המענה בפורומים אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי ואו חוות דעת מקצועית בכל תחום שהוא. כמו כן השיח המשותף בין המשתמשות הוא באחריותן בלבד ולא תחת אחריות ההנהלה.
  12. קבוצות תמיכה- מהוות במה לתמיכה וסיוע הדדי במגוון תחומים, וכי הנכתב שם על ידי המשתמשות הוא באחריותן הבלעדית בלבד.

בקרה, פיקוח ומעקב

  1. להנהלת האתר תהיה הזכות, אך לא החובה, לבקר, לפקח ולעקוב אחר התוכן באתר בכל עת, לרבות בחדרי הצ'ט הפורומים והקבוצות תמיכה, ככל שיהיו חלק מהאתר, לקבוע האם השימוש באתר נעשה בהתאם להסכם זה ובהתאם לכל הכללים שיקבעו, ככל שיקבעו, על ידי הנהלת האתר כמו גם התאמה לכל חוק, דין, תקנה, רגולציה ו/או בקשה/הוראה של גוף מוסמך. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הנהלת האתר תהיה זכאית, אך לא מחויבת להסיר כל חומר, אשר הנהלת האתר סוברת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, שהוא מפר את תנאי הסכם זה או שמעורר כל התנגדות.
  2. הגרלות תחרויות וכל הדומה להם שהנהלת האתר תערוך בין הגולשות תעשנה בנאמנות ובפיקוח הנהלת האתר, וכי הנהלת האתר תוכל להפעיל שיקול דעת באם להפסיק כל פעילות חברתית כזו או אחרת בכל עת.
  3. כמו כן על הזוכות בהגרלות להגיב בתוך 24 שעות ממייל הזכייה – שכן ייתכן וכתובת מייל זו אינה פעילה ובשל כך עלול להגרם נזק תדמיתי לאתר באם הזוכה אינה מגיבה בטווח זמן זה מנהלות האתר רשאיות להגריל שוב וזוכה אחרת תזכה בשובר.

פרטיות

המשתמשת מכירה בזאת שכל הדיונים, דירוגים, הערות, שירות לוח המודעות, חדרי הצ'ט ו/או כל תשתיות הודעות ותקשורות באתר קבוצות ופורמים הם פומביים ואינם תקשורות פרטיות, ולכן צדדים שלישים רשאים לקרוא את התקשורות של המשתמשת מבלי ידיעתו. הנהלת האתר אינה שולטת או נותנת חסות לתוכן, להודעות או למידע הנמצא בכל קבוצה או פורום ולכן הנהלת האתר מסתלקת באופן מפורש מכל חבות הנוגעת לקהילות ואינה אחראית לשום תוצאה הנובעת מהשתתפות המשתמשת בקבוצות והפורומים. כל מידע שמשתמשת מפרסמת באתר, בין אם בחדרי הצ'ט, בחדרי הדיונים, על לוחות המודעות בקבוצות או בפורומים או בכל דרך אחרת, אינו מידע שחלה עליו סודיות כלשהי. על ידי פרסום הערות, הודעות ו/או מידע אחר באתר, המשתמשת מקנה לחברה את זכות השימוש באותן הערות, הודעות ו/או מידע אחר לצורך קידום מכירות, פירסום, חקר שוק וכן לכל מטרה חוקית אחרת מבלי הגבלה של טריטוריה, זמן או כל הגבלה אחרת. למידע נוסף אנא עיין במדיניות הפרטיות של הנהלת האתר.

הענקת רישיון

על ידי פרסום תקשורות באתר או דרכו, המשתמשת תהא כמי שנתן להנהלת האתר רישיון בלתי הדיר, לא בלעדי, לא מוגבל בזמן וללא תמורה, לעשות שימוש, לשכפל, להעתיק, לשנות, לפרסם, לערוך, לתרגם, להפיץ, לבצע ולהציג את התקשורות לבד או יחד עם יצירות אחרות בכל צורה, מדיה או טכנולוגיה הידועות כיום או שיהיו בעתיד, ללא מגבלות טריטוריה או זמן וכן לתת רישיונות משנה לגבי זכויות אלו .

שיפוי ושחרור 

  1. המשתמשת מסכימה להגן על, לשפות ולפצות את הנהלת האתר ואת הגופים המסונפים לה ומנהליה, הדירקטורים בה, עובדיה, סוכניה ושלוחיה מפני כל תביעה ו/או דרישה, לרבות הוצאות ושכר טרחת עורכי דין, הנובעים או הקשורים לפעילותו שלא על פי תנאי שימוש אלה ו/או שלא כדין.
  2. המשתמשת הנה האחראית הבלעדית לכל אינטראקציה עם בית העסק ועם משתמשים אחרים באתר. המשתמשת משחררת את הנהלת האתר מכל תביעה, דרישה, חבות הקשורים לכל מוצר ו/או שירות של בית עסק, ולכל פעולה של בית עסק, לרבות כשל של בית העסק לפעול בהתאם לכל דין וכן כשל של בית העסק לקיים את תנאי הקופון או המבצע המתפרסם, וכן לגבי כל אינטראקציה, בין אם מקוונות ובין אם לאו, עם כל משתמש קצה אחר.
  3. המשתמשת משחררת את הנהלת האתר מכל תביעה שהיא בנושא המידע המקצועי בכל תחום שהוא המוצג באתר.

ביטול הסכם זה

הנהלת האתר רשאית לבטל הסכם זה בכל עת ומכל סיבה שהיא ואף ללא סיבה, על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי שתהיה חייבת למסור הודעה על כך למשתמשת

סימני מסחר

כל סימן מסחרי המופיע באתר המכיל מילים אלו  בין שמדובר בסימן מסחר המכיל מילים/אותיות בלבד ובין שמדובר בסימן מסחר מעוצב, הנו סימן מסחר של אתר קול כבודה ומהווה חלק מקניינה וכל הזכויות בקשר לכך שמורות עמה. כל סימני המסחר האחרים המופעים באתר הינם קניינם של בעליהם החוקיים.

תוכן צדדים שלישיים

  1. כל תוכן של צד שלישי המופיע באתר, לרבות, דעות, המלצות, עצות, הצהרות, שירותים וכן כל מידע אחר או תוכן אחר המבוטא או מונגש על ידי צדדים שלישיים, לרבות על ידי ספקי תוכן או מידע וכן על ידי כל המשתמשת ("תוכן צד שלישי"), נעשה על ידם ועל אחריותם הבלעדית ולא על ידי הנהלת האתר ולחברה לא תהיה כל אחריות בקשר לכך.
  2. הנהלת האתר  לא נותנת חסות ולא אחראית לדיוק, לנכונות, לשלמות ולשימושיות של כל תוכן צד שלישי. בשום נסיבות, הנהלת האתר לא תהיה אחראית וכן לא תחוב בגין כל נזק ו/או הפסד שנגרמו בשל הסתמכות המשתמשת על מידע שהושג דרך האתר. זוהי אחריותה של המשתמשת להעריך את הדיוק, הנכונות, המהימנות, השלמות ו/או השימושיות של כל תוכן צד שלישי הקיים באתר.
  3. ייתכן והאתר יכיל קישורים לאתרי אינטרנט של צדדים שלישיים. קישורים אלו ניתנים לנוחות המשתמשת בלבד ואינם מעידים על מתן חסות של הנהלת האתר לתכנים הנמצאים באתרי אינטרנט אלו או להמלצה אודותיהם. הנהלת האתר אינה אחריות לכל מצג ו/או תוכן, של אותם אתרי אינטרנט אליהן קיים לינק באתר וכן אינה אחראית לדיוק, לנכונות, למהימנות, לשלמות ו/או לשימושיות של כל תוכן ומידע המופיע באתרי אינטרנט אשר לינק אליהם מופיע באתר. המשתמשת מודעת לכך שייתכן כי ביקור באתר אינטרנט שלינק אליו מופיע באתר יגרום לו לנזקים נוספים, לרבות עקב וירוסים, תוכנות ריגול, ותוכנות זדוניות אחרות או מפאת תכנים שאינם הולמים את אורח חייה. אם המשתמשת מחליטה להיכנס לאתר אינטרנט של צד שלישי דרך לינק המופיע באתר, היא עושה זאת על אחריותה הבלעדית כאשר כל הסיכונים בנוגע לכך רובצים עליה. הנהלת האתר לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר ו/או עקיף שייגרם ו/או עלול היה להיגרם לך כתוצאה משימוש או כתוצאה מהסתמכות על המידע המופיע באתרי האינטרנט שתגיעי אליהם באמצעות הקישורים באתר.

משלוח הודעות על ידי הנהלת האתר ו/או מי מטעמה למשתמשות האתר
על מנת שתהיי מעודכנת בתכנים ובהצעות המתפרסמות באתר מעת לעת, הנהלת האתר חפצה לשלוח לך הודעות דואר אלקטרוני לעדכונך בנדון, וזאת לכתובת הדואר האלקטרוני שמסרת באתר בעת פתיחת החשבון באתר. הנך מאשר בזאת לחברה ו/או למי מטעמה לשלוח לך הודעות דואר אלקטרוני כאמור, באם הנך חפץ להפסיק לקבל הודעות דואר אלקטרוני כאמור, הנך מוזמנת לפנות למחלקת שירות הלקוחות של הנהלת האתר בכתובת הדואר האלקטרוני של הנהלת האתר ולבקש להסירך מרשימת התפוצה.
כמו כן, באישורך את תנאי שימוש אלה הנך מביע הסכמתך לכך שהנהלת האתר ו/או מי מטעמה תהיה רשאית לפנות אליך מעת לעת בהצעות שיווקיות ופרסומיות, לרבות באמצעות דיוור ישיר, הודעות SMS, דואר אלקטרוני, פקסימיליה, מערכת חיוג אוטומאטי ו/או באמצעות כל דרך תקשורת אחרת כלשהי.

שלחי פוסט זה לחברה

וואטסאפ
דוא"ל
הדפסה

חדש באתר