פעם פעם השירות והמכירה היו קורים בשטח החנות או המשרד, אז במקרה הצורך היית נשארת מעבר לשעות אבל כשהגעת לבית את היית נטו בבית.
בעידן של ימינו המחשב והטלפון החכם על כל מעלותיהם כבלו אותנו למתן שירות זמין און ליין.
יש איזה "כפתור" שמפעיל אותנו שגורם לנו לחשוב 'שניה רק אבדוק אם החזירו לי תשובה' או 'רגע רגע לא החזרתי מייל'
אני לא יודעת אם אני בבית או בעסק כי המציאות הנגישה יצרה את הטשטוש וחוסר ההפרדה.
אז איך שומרים על איזון?
תגדירי את השעות שאת עובדת. תתחילי בהגדרה של שעות בהן את לא עובדת בשום אופן. השעות האלו מופנות לבית ולמשפחה. בזמן הזה את לא פותחת מחשב או הודעות מלקוחות.
להגדיר מלשון גדר
ואת הגדר את לא עוברת. את בעלת העסק את מחליטה!
בשקט בשקט אני ממליצה להפריד גם את המחשבות, בשעות בהן את בבית, לנסות לחשוב פחות על העסק, להתמקד בעשיה שלך בבית.
איך עושים את זה? עוד על כך, בעזרת ה' בפוסט הבא.
שלך,
חנה טולידאנו
מאמנת אישית למנהלות ובעלות עסקים
מזמינה אותך להצטרף לקבוצה "ביטחון עצמ(א)י" לנשות עסקים
תקבלי תוכן ממוקד לעסק שלך ממני ומחברותיי מטי ברנשטיין ומלכה שפירו