בדקנו ומצאנו נבחרת של בשמים טרנדיים:)

שיתוף ב email
שיתוף ב print

השנה מתחילה בריח טוב!

 עם הבשמים החדשים שהכי מפיצים ניחוחות בשוק

במה אישה אוהבת הכי להתחדש חוץ מבגד-נעל ? בושם כמובן!

 

אין כמו בושם חדש כדי להיכנס לאווירה של התחדשות ורעננות, להיות עטופה באווירה קסומה ומפנקת, להרגיש תווים מנגנים האופפים אותנו באושר. לכן המתנה האוליטימטיבית המועדפת על כל אישה היא בושם חדש.

 

אתן מוזמנות לפרגן לעצמכן בושם כמתנת חג שונה, בחודש עמוס במטלות ובעשייה בלתי פוסקת בבית ובחוץ, עם המשפחה והעבודה. כי אין כמו ניחוח חדש להתחיל בו את השנה החדשה. בכל פעם שתיקחו ליד בקבוק מעוצב ונאה של בושם ותעצמו עיניים מתמכרות מול הריח החדשני, תרגישו את האווירה החדשה שמרימה אתכן לגבהים חדשים.

 

למען האמת, נודה שבושם הוא מתנת חג נהדרת לכל אחד ואחת : לגבר לאישה, לחמות, לכלה, לבעל, לחברה, לבת, לבן ולמארחת לקראת החגים. מי לא שמח לקבל בושם שווה?

 

אבל מה קונים? מהו הבושם שהכי ימצא חן בעיני כולם?

 

בשבילכן ההולכות לאיבוד בעולם הניחוחות, יצאנו לסקר ולאסוף את הבשמים הטרנדיים הכי שווים ומוצלחים שיצאו לאחרונה, ואיתם כדאי להתחדש לשנה החדשה:

 

קבלו את:

POPPY & BARLEY – מותג הבישום והלייף סטייל היוקרתי ג'ו מלון לונדון משיק ניחוח חדש  בשם: POPPY & BARLEY

JML_PB_Cologne_100ml_530שח צילום יח"צ
JML_PB_Cologne_100ml_530שח צילום יח"צ

הכירו את הגברת הראשונה החדשה לבית ג'ו מלון: פרגים נצחיים ועליזים מרקדים ככתמים צבעוניים על כרי הדשא של אנגליה. ניחוח פרחוני ומלא חיים המתעצם עם תווי ורד וסיגלית ומסתיים בענבי שועל עסיסיים. זהו ניחוח השואל את מהותו משדות הדגנים השופעים שבהם מתערבבים היבולים בפרחים. הפרגים שלנו נחבאים בינות לסובין ושיבולי השעורה הרכות. הניחוח המזמין הוא נוף מלא חיים שבו פרגים צבעוניים מעטרים את זהב התבואה העשיר.

 

Wonderlust' 'מייקל קורס' המותג הבינלאומי המצליח גם בזירת הבשמים, מציג את סדרת בשמי Wonderlust

 

מייקל-קורס-וונדרלאסט-סבליים-399-שח-ל100-מל צילום יח"צ
מייקל-קורס-וונדרלאסט-סבליים-399-שח-ל100-מל צילום יח"צ

את מוזמנת להתענג על התחושה ועל פריחת התפוז המוארת שעוטפת את הניחוח ברגע הזהוב הזה. תווים עזים של פרחי דיאנתוס הנמצאים בלבם של כל הניחוחות של מייקל קורס, ופרחי הטיארה האקזוטיים מטהיטי נשזרים לזר רווי שמש בליבת הבושם.

 

MÉTALLIQUE – מעצב העל טום פורד משיק את הניחוח החדש והמדובר של 2019: קבלו את ה-TOM FORD MÉTALLIQUE

 

MÉTALLIQUE  של טום פורד נפתח בפרץ של אלדהידים קלים יותר מאוויר ומחליק על פני העור כמו שמלת שריון רקומה. הוא יוצר יריעה מתכתית הרוכשת לעצמה עוד ניצוצות בהתנגשות בין תווים פריכים של ברגמוט ירוק ופלפל ורוד ותוסס.

 

לב פרחוני שופע פועם מתחת לציפוי הקריר והשקוף של MÉTALLIQUE   ומתגבר עם המפגש עם הניחוח העדין של התפרחות הלבנות והענוגות של העוזרר, מאבות אבותיו של הוורד וצמח הידוע בארומה המורכבת והמתובלת שלו, וכן עם תווים עדינים של מוגט ונקטר הליוטרופ מסחרר.

TF_METALLIQUE_100ML_805ש"ח צילום יח"צ
TF_METALLIQUE_100ML_805ש"ח צילום יח"צ

DKNY Stories – החברה המובילה שכל אחת מאיתנו מחזיקה בושם שלה – השיקה בושם חובה חדש בהשראת רגעי ההרפתקה שמפיחים חיים בנו ובעיר. או דה טואלט DKNY Stories מנצנץ וקורן בניחוח נשי פרחוני שהועשר בתווים פירותיים ועסיסיים.

 

זהו ניחוח המפיח שיק של אופטימיות נשית צעירה במותג Stories ובאמצעות הטוויסט החדש, מעניק לו ווייב חדש ובלתי מתאמץ.

 

דפנה קינקס מנהלת ההדרכה של קבוצת אסתי לאודר ישראל מעניקה את הטיפים המושלמים לרכישת בשמים:

 

  1. אל תנסו ריחות רבים של בשמים על היד. כאשר מתיזים יותר מדי ניחוחות בניסיון לבחור למה מתחברים, מתחילים להתבלבל. החליטו מראש על שניים-שלושה בשמים שאתם מעוניינים לנסות הפעם ובחרו מביניהם למה הכי התחברתם. הטוב ביותר הוא לבקש מהמוכרת להתיז בושם על נייר ניסוי.

 

  1. אל תבשמו את פרק כף היד. בניגוד לדעה הרווחת הממליצה להתבשם באזור זה, הוא אינו אזור מוצלח, שכן על פרק כף היד אנו עונדים תכשיטים או לבושים בבגד ארוך או במעילי עור בחורף.  בושם אינו משתלב נכון עם עור וסוגי מתכות, לכן, התיזו את הבושם בחלק החיצוני של הזרוע, שם הבושם ייתפס היטב.

 

  1. כשמתבשמים כדאי לעשות זאת בחלק האחורי של השיער\פאה, בחלק הפנימי של הבגד. אפשר גם להתיז באוויר ולעבור דרך ענן הבישום.

 

  1. התאימי את הבושם לפי השעה ביום. בשעות היום השתמשי בבושם רענן וקליל, בריח פרחוני, למשל ובשעות הערב לכי על בושם מתוק או בעל ניחוח מודגש יותר.

 

  1. את הבושם יש להתיז על עור נקי.

 

שלחי פוסט זה לחברה

שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב print
הדפסה

חדש באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.