לכי תסבירי באופן מילולי
על ההבדל
בין מנסרה
לחרוט
נאנחת השומעת "זה לא בשבילי"
ויוכיח
שערה
המרוט
לכי תדברי עם שין קצת שורקת
קבל עם
ושכנות
והסבתא
ומרוב התרגשות גם הסמך חורקת
הן מקשיבות
עם אמא
בצוותא
לכי תזהי מי השואלת
כשלושים
ושלוש
בועידה
יעלי על ספיקר, נעמי מנוזלת
ורחלי
לגמרי
צרודה
לכי תמצאי הקלטה אקטואלית
שהשארת
באשמורת
שלישית
אבדה בתהום נשיה וירטואלית
אולי אצל
יוד בית
חמישית
לכי תמסרי שיעור בריכוז
על אמונה
ובטחון
בכל מצב
כשמקק מקפץ מחור הניקוז
ופעוטך
ממולו שם
ניצב
לכי תנסי לזכור ת'מערכת
שמאתמול
השתנתה
פעמיים
חצאי שיעורים וקפסולה הולכת
ושיבוצים
עם חשבונות
שמיים
לכי תתחילי להסביר לחברות
שיושבות
במשרד
במזגן
שהפעם אין מה לקנא במורות
הן בדרך
לאשפוז
מאורגן
8 תגובות
חחחחחזק! נהניתי מאוד! את אלופה בתיה!!
בס"ד
שלום לכן אימהות ישראל היקרות, שחינוך ילדיהם בוער בעצמותיהן.
אני אם לחמישה בנים בליעה"ר, וחולקת עימכן מחשבות.
הגיע הזמן שנפנים.
זה מה יש! לטוב ולרע…
מה נעזור שנקטר וננסה להמציא את הגלגל?! תכל'ס, אנחנו כפופים למערכת, והמערכת עצמה כפופה לנהלים משלה.
אם לא תישמע זעקה אחידה מקבוצת הורים מגובשת ומכובדת, אין סיבה לחלום על שינוי.
ובנתיים – נתחזק כולנו ונזכור; כל מי שלוקח על עצמו עול-מכל סוג שהוא, הקב"ה אב הרחמן מסיר ממנו עול מסוג אחר. – וזה בדוק!
אחרי הכל, אנו בסוג של מבחן פתע על ההורות שלנו.
בימים כתיקונם, המורים והמורות מקבלים את מלוא האחריות כלפי הנשמות שלנו,כעת – יד ההשגחה סובבה את המצב – שנקיים כעת בגופנו וכוחנו את מצות החינוך לילדינו : 'ושננתם לבניך'
במלוא מובן המילה!!!
נזכור גם, כי שום מצב לא נמשך לנצח. הבה נודה לה' על הזדמנויות פז כאלו – נמלא אויר מלוא ראותינו. נודה על היכולת הזו, ואת האנרגיות החיוביות שלנו נשקיע ביקרים לנו מכל – ומכל הלב!! והיה זה שכרנו.
בנינו ערבים בעדינו, ואנו, – לא כל שכן ערבים בעדם בתקופה מורכבת זו?…גם במחיר של אי נוחות או התמסרות כלפי מערכת הלימוד שלהם. הרווח כולו שלכם ושלהם.
חיזקו ואימצו, גם זה יעבור…
בהצלחה לכולם.
מאוד יפה הכתבה צודקת בככול מילה!!
התגובה של הודיה צודקת במאה אחוז!!!
אני מורה וגם משאירה שיעורים במרחב הקולי. למה? כי מחייבים אותנו ולא מוותרים לנו על קוצו של יוד!
למרות שאני עובדת במוסד גדול של קירוב ואחוזי ההשמעה במרחב הקולי שואפים לאפס!!! זה לא מזיז לאף אחד!
(כמובן גם מפגשים גם וועידות וכו') והכי עצוב שאנו יודעות שברגע שנחזור – נאלץ לחזור על קכל החומר מהתחלה !!
הלו שם למעלה, תחשבו מסלול מחדש!!!
בבקשה מהמנהלים/ מנהלות וכל המעסיקים שמרגישים שהם משלמים לנו מכיסם הפרטי, הרפו מעט מהדרישות של המורות בלמידה מרחוק, גם אנחנו היינו בבית עם ילדים קטנים וכו'!
צריך לדעת שהכי חשוב לשמור על קשר עם התלמידות!!!
ביתי בתיכון צריכה לשמוע ביום עד 7 ושמונה שיעורים זה נורמלי? ועוד יש מבחן במתמטיקה מבלי שראו מורה ולוח אפילו פעם אחת!
תצמצמו מקצועות , תשאירו את המקצועות הריאלים והעיקריים להמשך…
בהצלחה לכולנו!
כאמא אני רואה את ההשקעה של המורות ומעריכה מאוד!!
הן עובדות קשה ללא לאות ( כמו כולנו)
אבל לא מעריכים אותן מספיק ולא מוקירים להן תודה כמו שמגיע להן
אז תודה על השיר המקסים
ובואו ונודה למורות שאנו מפקידים בידיהן את אוצרותינו כל יום
אהבתי!!!
עזבו, זה לא סוד שהלמידה מרחוק, במיוחד במרחב הקולי, לא מועילה בכלל!!!
צריך להקליט, אז מקליטים, צריך לשמוע, אז שומעים, אבל למידה אין פה!
אצלי הילדים שמעו בתחילת השיעור איזה עמודים עושים היום וישבנו יחד על החומר,
מורות יקרות, אתן לא באמת חושבות שחוץ מקשר עם המורה והתלמידות המרחב הקולי גם אמור להיות תחליף ללמידה, נכון?…..
חחחחח
אמיתי
ככל שזה קשה למורות, לתלמידות זה קשה שבעתיים.
הן צעירות, חלקן מתמודדות עם קשיי למידה אפילו קלים מאד שמתעצמים כעת, וכל קשיי ההקלטה מהווים הפרעה משמעותית ללמידה.
אני מעידה כאמא שהלחץ להקשיב למרחב הקולי, יחד עם יציאה משגרה לתקופה ארוכה כל כך, זה יצר אצל בנותי נזק לימודי ורגשי.
מדובר בכיתות היסודי הגבוהות.
אנא ואנא מצאו פתרונות רציניים והגיוניים!!!!!