איך לכתוב תכנית עבודה שנתית מ-ע-ש-י-ת לעסק שלנו?/ שירה גמליאל

שיתוף ב email
שיתוף ב print

איך לכתוב תכנית עבודה שנתית מ-ע-ש-י-ת לעסק שלנו ולא עוד תכנית שתהפוך להיות תכנית מגירה?

מנהלי עסקים משתוקקים לבצע מהלכים מגוונים שיש ביכולתם להקפיץ את העסק שלהם כמה רמות קדימה.

אך לצערי במבחן התוצאה כתיבה של ריבוי יעדים המתפזרים על פני הרבה תחומים בתכנית העבודה רק מקשה על המנהלים ועל עובדיהם בדרך להשגתם ותכנית העבודה הופכת להיות מהר מאוד תכנית מגירה ומיותרת.

לכן רצוי מאוד לכתוב 3 עד 4 מטרות לפיתוח (במקסימום)

שימו לב – לא מטרות העוסקות בשימור הקיים (בשביל שימור הקיים אנחנו לא זקוקים לתכנית עבודה…) אלא 3 מטרות העוסקות בפיתוח תחומים/שיתופי פעולה/ חדירה לקהלי יעד/ בניית מוצר או שירות חדש.

ככל שנהיה ממוקדים ולא נתפזר אלא נחליט להתעמק באותן 3 מטרות ספציפיות נוכל להחזיק (to hold) את אותן מטרות ויעדים ולהפכן לישימות וברות השגה.

פרט לאותן מטרות שהגדרנו כי בהן אנחנו הולכים להתמקד לא פחות חשוב להגדיר באלו נושאים אנחנו הולכים להרפות.

בסופו של דבר משאבי הזמן, האנרגיה והכסף של בעלי העסקים מוגבלים And we should choose our battles (-אנחנו צריכים לבחור את הקרבות שלנו)

שירה גמליאל

מנכ"לית רזי שיח

יעוץ ארגוני ופיתוח מנהלים

מובילה מנהלי עסקים

לייעול תהליכי עבודה,  

יצירת סיסטמים ניהוליים

והגדלת הכנסות

כתבה:
שירה גמליאל (M.A)
מנכ"לית רזי שיח
ייעוץ ארגוני ופיתוח מנהלים
מובילה מנהלים לייעול תהליכי עבודה, יצירת סיסטמים ניהוליים והגדלת הכנסות
050-2506710
shiragamliel@gmail.com

מזמינה אתכן ליהנות בקביעות מתכנים ניהוליים עדכניים, מעניין אותך? לחצי כאן  
או באתר הבית זו הכתובת (www.shiragamliel.co.il)

שלחי פוסט זה לחברה

שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב print
הדפסה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.