יום שני

|

|

14/10/2024

לאישה החרדית

|

|

|

14/10/2024

|

יום שני

בעלת עסק? חודש הרחמים על בעלי העסקים

את פוסט זה, אני כותבת עבור משרדי פרסום עיצוב ומיתוג. בפוסט זה, אני רוצה לבקש מהם רחמים על בעלי עסקים מתחילים.

כל שנה, נסגרים אלפי קטנים ברחבי הארץ. מהי הסיבה לכך? חוסר איזון בין הוצאות מרובות, לבין ההכנסות. מצב זה, הינו הפסד כלכלי למדינה. עסק קטן שמצליח, הופך לעסק גדול. עסק גדול מביא ברכה. העסק מספק שירות או מוצרים, ולפעמים פרנסה לעובדים נוספים. ככל שיהיו יותר עסקים, כך תיווצר יותר תחרות שתגרום להורדת מחירים.

מה הגורם שמונע מעסק קטן להתפתח?

ישנם מספר גורמים וסיבות לחוסר ההצלחה של העסקים הקטנים. אולם אחת מהסיבות, היא ההוצאה המרובה שיש לעסק על פרסום ומיתוג. הסיבה לכך שמשרדי פרסום מצליחים להפוך מסטודיו קטן לעסק מוביל, היא בדרך כלל הסיבה שמקימי העסק הם גרפיקאים. כך חוסכים לעצמם משרדי הפרסום הוצאה רבה.

אולם, הרבה מאוד עסקים בתחום המכירות ומתן שירות לא מצליחים להתפתח, או שמתפתחים במידה מועטה. עסקים רבים לא מצליחים להביא לקוחות אל העסק, או שמצליחים להביא מעט לקוחות.

אילו הוצאות יש לעסק בתחום הפרסום והמיתוג?

כל עסק מתחיל שרוצה להתפתח, נאלץ להוציא הוצאה כבדה על פרסום ומיתוג. בהתחלה, יש צורך להוציא כמה מאות ₪ על לוגו. עסק לא יכול להתקיים כיום בלי לוגו. אחר כך צריך כרטיס ביקור ומגנט. בשלב הבא גם פליירים. כל זה הוצאה ראשונית. עוד לא דיברנו על אתר אינטרנט וקמפיין בגוגל. בקיצור: אפשר לפשוט את הרגל עוד לפני הקמת העסק, עוד לפני שהתחלנו למכור ולהרוויח.

בבקשה להוזיל מחירי מיתוג ופרסום:

אז מה אני מציעה? ההצעה שלי למשרדי הפרסום והמיתוג פשוטה מאוד: לכבוד חודש הרחמים והסליחות, תקבלו על עצמכם לקחת מחיר שווה לכל נפש עבור מוצרי המיתוג והפרסום. אני לא מציעה מחירים. אולם, אני ממליצה לקחת מחירים נמוכים ומוזלים ביותר.

מדוע? משום שבעלי העסקים היום לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש חבילות מיתוג ופרסום. כי כל המוצרים ביחד, מגיעים לסכום של אלפי שקלים. כך, שעסק מתחיל לא יכול להרשות לעצמו סכום כזה. אז כאן הטענה הרווחת: תשקיעו בהתחלה אלפי שקלים, ובסוף תהיו עשירים. צר לי לאכזב, אולם במציאות אין הדברים כך. לכל עסק לוקח זמן להתפרסם. הוצאה ראשונית של אלפי שקלים, יכולה למוטט את העסק כבר מההתחלה.

אתם משרדי הפרסום יכולים להרוויח מהוזלת המחירים ללקוחות:

כיצד תרוויחו מהוזלת המחירים? הסוד הוא פשוט. כל מכירת מוצר פרסומי, יכול למשוך כמו מגנט עוד מוצר פרסומי. לכם כבתור עסק, כדאי לתת שירות ללקוחות רבים, ולא ללקוחות מועטים. ככל שיהיו לכם לקוחות רבים, הבסיס העסקי שלכם יהיה יציב יותר. לכן, עדיף לכם להתבסס על עשרות ומאות לקוחות שיספקו לכם עוד ועוד עבודה, מאשר רק על לקוחות מתוקצבים.

כל לקוח שיהיה מרוצה ממוצר אחד שלכם, יבקש עוד מוצר ועוד מוצר. כאשר לקוח צומח בזכות המחיר הזול, אין סוף לצמיחה. תוכלו לא רק לתת לו מיתוג, אלא גם לבנות לו אתר, ולנהל לו את האתר. אם מתוך מאות לקוחות שיבואו בגלל מחיר זול, עשרות לקוחות יהיו לקוחות קבועים עם אתר, ניוזלטר, וקמפיין גוגל, יהיה לכם בסיס חזק מאוד למשרד הפרסום שלכם.

לסיום:

הוזלת מחירי הפרסום למחירים ברי השגה עבור עסק מתחיל, יביאו לכם ולחברה הישראלית רק ברכה. צריך לזכור, שכמעט כל משרד פרסום גדול היה פעם סטודיו קטן. רוב העסקים העומדים בראש  הפירמידה, מתבססים על מחירים זולים שלוקחים מלקוחות. דוגמא טובה לכך- רשת הסופרים של "רמי לוי", שבנה רשת מצליחה באמצעות מכירת מחירים בזול. עוד דוגמא: רשת חנויות "הסטוק".

שיהיה לכולנו ברכת שנה טובה ומתוקה.

שזכה לקיים: צאו והתפרנסו זה מזה.

אני באופן אישי דוגלת בשיטה זו…

רוצה לקבל ממני הצעת מחיר? פני במייל או בטלפון

נעמה נייגר

054-6575551

[email protected]

 

 

 

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של "קול כבודה"

WhatsApp Icon

להצטרפות לניוזלטר של "קול כבודה"

Gmail Icon

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

שיחה

2 תגובות

  1. נכון, באמת חשוב מאד בחודש ברחמים והסליחות לחשוב על האחר.
    לחשוב על זה שהמעצבים לא נולדו עם הידע שלהם, הם השקיעו בזה דמים תרתי משמע.
    לחשוב על זה שהמעצבים גם בסוף חודש, כמה מוזר- צריכים לשלם על שכירות/ עובדים/ ציוד/ קורסים שחייבים להשתתף בהם כל הזמן/ תוכנות יקרות ועוד ועוד.
    לחשוב על זה שגם העבודה שלהם לא יוצאת מהשרוול ולא באה ברגל ומישהו ישב שעות רבות כדי להוציא בשבילך הלקוח את המקסימום.
    חשוב מאד מאד לחשוב על זה. בהצלחה.

  2. כיוון שכיוונת את דברייך אלינו, העוסקים בתחום. הרשי לי לחלוק עליך

    1. כל עסק מתחיל יודע שהוא צריך להשקיע סכום כסף, אם זה לסחורה, שכירות של חנות, ציוד וכד'
    אז למה לא להשקיע במיתוג טוב ואיכותי?!
    להזכירך, גם את שרצית ללמוד מקצוע השקעת אלפי שקלים, בתור התחלה- הוצאות שכר לימוד, נסיעות, ביבייסיטר ועוד…
    2.כל עסק שמגיע אלי, אני מסבירה לו שזו לא הוצאה זו – ה-ש-ק-ע-ה.
    זה מחזיר את עצמו ואף משלש תוך זמן קצר מהתחלת תהליך המיתוג והפרסום. בדוק ומנוסה עם עסקים שתוך זמן קצר גרפו רווחים משמעותיים- הרבה יותר ממה שהשקיעו.
    3. גם אם תשברי את השוק- לא תצליחי לשבור את טבע האנוש, אנשים מעריכים דברים יקרים.
    4. יש משפט עממי שאומר: "הזול הוא היקר" בדיוק לא מזמן פנתה אלי לקוחה. ששילמה מחיר יקר- על ה"זול". עשיתי לה מיתוג מחדש, עם אסטרטגיה נכונה ועכשיו היא על דרך המלך. אבל כמה כספים היא ביזבזה על להדפיס ולפרסם חומרים שלא הביאו לה לקוחות?
    5. יכול להיות שהשירות שאת נותנת מאפשר לך לקחת מחירים זולים.
    השירות שלי הוא שירות מאוד אישי, ומושקע. הלקוחות שלי מקבלים מעטפת שמובילה אותם להצלחה. זה לא תהליך קל מבחינתי. זה דורש ממני השקעה של שעות, של מחקר, חשיבה תכנון וביצוע. ולכן אני לוקחת מחיר שהולם את ההשקעה הרבה. כמובן שיש מקום לבוא לקראת הלקוח, לאפשר פריסה רחבה שיאפשר לעסק לעמוד בהוצאה.
    בברכת הצלחה רבה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים