חלק א' בסדרה: פרסום בשביל מה צריך את זה?

שיתוף ב email
שיתוף ב print

כל מה שרצית לדעת על מיתוג ופרסום למה צריך? איך לעשות זאת?

למי לפנות. ובכלל מה זה?

טובי קבלן בעלת סטודיו לפרסום ומיתוג "מיתר" במסרים ותובנות מהניסיון בתחום.

 

את רוצה לפתוח עסק וכמובן לחסוך בעלויות יש המון הוצאות גם כך … ואז הדבר הראשון שאני יוצאת אליו זה בפרסום טוב וזול אני מתחילה להתעניין בגרפיקאית טובה שתעשה לי הכל. .

מוכר לך?

כאן טמון העוקץ. ההבדל בין העסקים המצליחים והלא מצליחים זהו הפרסום. כלומר עד כמה הצלחת להטמיע את העסק שלך בראש הציבור בזכרונו כי הוא חיובי משתלם איכותי וכו'

בזה טמונה ההצלחה שלך…

כמה שתכניסי להם לראש אני קיימת ועוד איך קיימת, בבוא העת בשעת הצורך הם יפנו אלייך.

אז מה הבעיה אפנה לגרפיקאית מוכשרת היא תכתוב, תעצב, תפרסם והכל במחיר של החל מ300-400  ₪ ?

חשיבות המיתוג:

בעבר ע"מ שיכירו אותי היה מספיק לתלות שלט גדול מקסימום מודעה במקומות השכונתי וכבר הייתי מתפרסם. כיום השוק השיווקי הוא אגרסיבי ותחרותי מאוד. ע"מ לפרסם את העסק שלנו בצורה הכי יעילה ראשית כל אני מוכרחה לעדכן את קהל היעד אליו אני פונה כי אני קיימת, ע"מ ליצור תדמית חזקה בו אני מבשרת כי נכון יש לי עוד 100,000 מתחרים אך העסק שלי הוא המיוחד ביותר כי…

ולצורך זה יש לבנות מותג. והמיתוג חייב להיות נכון.

פתחת עסק? התקציב שלך לחוץ מאוד? תעבדי לאט לאט אבל תשאפי להגיע למיתוג נכון וחזק.

 

זה לא תלוי בכמה מילים כתובה המודעה.. היא מודעה צריכה להיות עם כמה שפחות מלל. והכמה מילים הללו צריכות לצעוק מהמודעה שלך. ראיתי לוגו של עסק מדהים מקצועי ויפה אך הם חסכו בקופירייטר וזה הוריד את כל הרמה של העיצוב. לא חבל? הניסוח נתן תחושה ילדותית מידי.

 

  • לגעת בנקודה…

המפרסם ידע לקלוע לסגנון של הלקוח לצרכי הלקוח הוא יעשה עליו מחקר יסודי. הוא יכנס איתך לקשיי המוצר וינסה לפתור לך אותם. יש לו אינטרס חזק מאוד שהעסק שלך יצליח כאת תביאי לו את הלקוחות הבאים שלו.

אם העסק הוא בעל אופי של בזאר כלומר מוכר הרבה במחיר מוזל השדר צריך לבוא מכל גווני המודעה הלוגו המלל עיצוב הגופן כולו אומר בזאר. כיתוב חזק צעקני, מצד אחד מבולגן (בזאר לא..) אך לא מידי. גופנים פשוטים יותר לא מידי יוקרתיים.

כנ"ל במודעה יוקרתית חשוב מאוד שהמודעה תהיה חלקה, קו נקי, ושוב השדר היוקרתי צריך לצעוק לי מהמודעה מכל צדדיה. בשלושת השניות שאני רואה אותה  היא צריכה לתפוס לי את העין ולגרום לקהל היעד שלי לחוש לומר לעצמו "זה בדיוק מה שרציתי…"

ע"מ שעסק יצליח הוא צריך מיתוג, הוא חייב להכנס למודעות של הציבור של הלקוח שאליו את רוצה לפנות בתשדורת הנכונה והמדויקת.

ובלי פרסום נכון זה לא יהיה אפקטיבי ויהיה קושי גדול מאוד לביסוס העסק.

מפרסם טוב יגרום לך למצוא את המעלות שלך ימצא לך את הבידול העסקי למול המתחרים.. הוא הרבה יותר אוביקטיבי ממך, ואת השדר הזה הוא ידגיש במודעה בכתיבה בעיצוב  ברעיון ובעצם בהכל.

מפרסם טוב יתן לך כלים ותוכנית עבודה כיצד לקדם את העסק שלך כיצד לגרום לעסק שלך להכנס חזק לראש של הציבור במודעה תדמיתית, מכירתית.

הוא יעשה הכל בפרסומת לגרום ללקוחות שלך לפנות אליך במיידי.

המשך יהיה בפרק הבא בע"ה.

 

אז מי אני ?

טובי קבלן בעלת סטודיו מיתר – סטודיו שהופך עסקים למותגים.

מאז 2004 תשס"ה ועד היום השתלמתי,
למדתי ועבדתי בלי סוף בכל תחום הקשור לתקשורת החזותית.

עולם העיצוב זה נשמת אפי. בלילה וביום
הולכים איתי עיצובים, השראות, מחקרים ועוד…

צברתי בס"ד, המון ידע בפרסום, מיתוג ועיצוב.
ואיכשהוא גיליתי שהקופי זה החלק החזק שהתחבא אצלי עד כה…

אתם מוזמנים להכנס להציץ ולהתרשם מתמצית עבודות באתר שלי

שבהן השתמשתי בעזרת הבורא כמובן במיטב הכלים שברשותי:
קופי, מיתוג, עיצוב ואסטרטגיה.

אני מאמינה כי לכל עסק כמו לכל בנ"א יש את החלק היחודי שלו
שאין אותו לאף אחד אחר.

ואת הניגון הזה חייבים למצוא,
את הניגון הזה חייבים לחבר-
לכאב של הלקוח הפוטנציאלי.

פרסום מיתר יעשו את הכל, יהפכו את העולם למצוא את הניגון היחודי שלכם,
להשמיע אותו בצורה המותאמת בדיוק לקהל היעד שלך.

בתחילת המיתוג שלי, עוד לפני שחיברתי את הסלוגן שאלו אותי רבות, למה קראת לך "סטודיו מיתר?"

ועניתי להם . זו בדיוק ההתמחות שלי, למצוא את הניגון המתאים לקהל יעד האמיתי. 

מודעה לא יוצאת בשלוף כי היא יפה. מודעה יוצאת כי היא אחרי השקעה, אחרי לילות בלי שינה (יעידו הלקוחות שלי…)אחרי ניתוח מעמיק, השראות מטרנדים החדשים ביותר, עם מיפוי וניפוי חזק אחרי צרכי הלקוחות שלכם.  מכאן מגיעים לעיצוב מושקע שעושה  את העבודה כך מגיעים לפרסום מנצח!

אתם מוזמנים להכנס לחוות ולהנות מהאתר  שלנו: meitarstudio.co.il  וממבצעים מדהימים שיוצאים בימים אלה.
לתגובות:  meitar788@gmail.com

שלחי פוסט זה לחברה

שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב print
הדפסה

חדש באתר

4 תגובות

  1. ואוו אתם לא תאמינו כמה זה נכון ומדויק השוק היום במכירות ובתרומות אגרסיבי מאד ותחרותי ביותר
    שנים אני מנהלת מחלקת גיוס כספים ענקית באחד המוקדי הגדולים בארץ ,כיום גיוס שנושק לשליש מיליון ותמיד נסתי דרך הגרפיקאיות להגדיל את המכירות (את התרומות) אבל אף פעם לא הצלחתי להגיע לתוצאה טובה יותר שרציתי וחלמתי להצליח יותר הן בגיוס עובדות והן בהגדלת המכירות( התרומות ) ופעם אחת חברה לשוק התרומות ספרתי לה מה שאני שנים מחפשת ולא מצליחה דרך גרפיקאית
    המליצה לי בחם על לחברת פרסום מיתר
    אמרה לי את תברכי אותי היא מקצועית ברמה לא רגילה
    ותגדיל לך את התרומות שווה מאד לבא אליה
    , מצאתי בדיוק את שאלה נפשי

    לאחר שעשיתי עבודות פרסום אצלה הגדלתי את התרומות בענק גייסתי עובדות מצויינות בפרסום מודעה אחת ובלי לפרסם שוב ושוב ולראות "שהחומר" לא משהו חסכתי בזבוז זמן ועוגמת נפש לשני הצדדם של ראיונות עובדה
    אין לעבוד עם מיתר זה ליגה אחרת

  2. אחת מלקוחותיה המרוצית
    פשוט הרימה את העסק בצורה לא רגילה כישרון של פירסום שלא חשבתי שכך תניף לי את העסק
    גם אחרי שעות של חשיבת רעיונות.
    שירות אמין ואת כל הנשמה היא נותנת עד שלא מוגמר הכל לפרטים הקטנים היא לא תפרסם
    ממליצה בחום.

  3. אני גננת ותיקה שמקבלת שרות מדהים מטובי . אני לקוחה קבועה שלה כבר שנים -מאז שהכרתי אותה.
    במחירים מצחיקים היא מעלה את רושם הגן לכמה רמות מעל!!!
    -כותרות מפוארות לפינות הגן,
    -שמשונית ענקית ברוכים הבאים – מדהימה שכבר תלויה אצלי בפתח הגן מעל חמש שנים- וההורים של הגן מתלהבים כל שנה מחדש!
    -כריכה לדף קשר וקלסר מושגים- מטריף!
    יש לציין שהכל אצלה נדיר יחודי ומושקע ולא תראי בשום גן אחר.
    והכל הכל במחירים מצחיקים. שווה כל שקל!

  4. אחת מלקוחותיה פשוט הרימה את העסק בצורה לא רגילה עם כישרון של פירסום שלא חשבתי גם אחרי שעות של חשיבת רעיונות. שירות אמין ואת כל הנשמה היא נותנת עד שלא מוגמר הכל לפרטים הקטנים היא לא תפרסם ממליצה בחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.