עד כאן הבנו, מה עם כתיבה?
אני אשב 5 דקות ( נראה אותך…)
אשרבט כמה מילים ואשלח
אז זהו שלא.
- כתיבה נכונה תעשה לך את זה…
אם נדלג על הקופי (כתיבת המסרים)
העיצוב יכול להיות ברמה גבוהה אך המסר מעורבב פונה לכמה סוגי קהל יעד, לא מדויק, רמה לשונית לא גבוהה וסלוגן בנאלי מידי ומוכר להחריד. והתוצאות -הלקוח מקבל שדר "זה לא עסק רציני"
השפה הלשונית מוכרחה להיות חלקה ברורה קלה לקריאה וקולעת. במסר של 3 מילים אפשר למכור מיליונים…
קופי קצר וקולע זה הסוד.
זכרי כתיבה לא פחות חשובה מהעיצוב. זה החלק שמוכר לך.
- על הפרסום להיות ממוקד.
דאגי שהמיתוג העסקי יהיה ממוקד על נושא אחד ולא להתפזר מידי למידי נושאים. את תזונאית ומעוניינת לפרסם את עצמך? דאגי להתמקד בנקודה המסוימת בו את מיוחדת ובהתאם לכך תמתגי את עצמך.
ברגע שאת מתמקדת בענין מסוים זה נשמע אמין יותר מקצועי יותר משכנע יותר. כשאת אומרת אני גם וגם וגם או העסק שלי הוא עוסק גם וגם וגם ולא תחום אחד הלקוח שואל רגע אז מה זה בדיוק ? האם הוא יודע מה הוא מציע לי?
- בידול עסקי
כשערכתי סקר בקרב מס' בעלי משפחות בבני ברק שאלתי מה יש לכם להגיד על אחד משלושת הצרכניות החרדיות הגדולות אושר עד – יש חסד
לקנות ולהיות רגוע שלא יהיה לי בעיות עם הכשרים שאינני מזוהה עימם, בברכל תעשה משהו אני מרגיש קצת יותר בנח.
ענו לי ביש חסד, אני יכול לשלוח את הבן שלי בן ה-10 לקנות ולהיות רגוע שלא יהיה לי בעיות עם הכשרים שאינני מזוהה עימם, ביש חסד תעשה משהו אני מרגיש קצת יותר בנח. ובאושר עד אתה נפגש עם רוב המוצרים ברוב החברות עם מחירים אטרקטיבים שעונים בדיוק לצרכי התקופה איך הם אוהבים לומר "בלי טריקים בלי שטיקים" והם עומדים מאחורי זה.
שימו לב, שתיהם מוכרים את אותם מוצרים אותם חברות עובדים עם אותם ספקים אך כל אחד התמקד בנישה אחרת! שבו הוא מתייחד ומפתח זאת לכיוונים טובים.
יש חסד נותנים לאברך הבני ברקי להרגיש בנח. הכשרויות הכי מהודרות שם. אחרי פסח תמיד המוצרים מקמח שנטחן אחרי פסח (מכירים את השאלה הזאת?)
"יש" מספקים חנות עם מרחבים, יש קורים לעצמם "יש חסד" (איפה החסד? ה' יודע…) אבל הם אוהבים הרבה לדבר על המחיר "נותנים למחיר לדבר" בחגים הם מוכרים תלושים (אל תדאגו לרווחים שלהם זה ממש לא בתרומה..) שתרגיש שהחסד הוא דרכם…
ואושר עד שזו רשת המזון הגדולה ומצליחה ביותר. השואו שלהם זה המוצרים הרלוונטים לכל תקופה ומשתדלים מאוד לרדת במחירים בהתאם לצרכים הרלוונטים.
בתקופת החופש הם מציעים ציוד לקמפינג מנגל, תיקים וכו' במחירים מיוחדים הם דואבים להציב לך זאת ישר בפתח החנות שעוד לפני שתפתח את הרשימה כבר תכניס לעגלה.
בעצם הרשתות הללו הצליחו למתג את עצמם, להגדיר ולבדל את הרשת שלהם בצורה החזקה ע"מ למשוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.
נניח שרשת מזון חדשה רוצה להיכנס לשוק היא מצאה רעיון שיווקי שבו היא תבדל את עצמה למול רשתות מקבילות.
הרעיון השווקי צריך להתבטא בכל מישורי המיתוג
בעיצוב הלוגו בגווני המודעה בקופירייטינג בשירות בעיצוב החנות במיתוג העסק.
ע"מ למתג את עצמך אתה חייב ראשית כל לצאת בקול גדול "אני קיים שמעו עלי".
לגרום לציבור להסתקרן להבין מה המיוחד בי למה הוא חייב לבחור דווקא אותי מבין כל המתחרים , לשם כך אתה חייב להשקיע בפרסום חזק עקבי ונכון.
אז מי אני ?
טובי קבלן בעלת סטודיו מיתר – סטודיו שהופך עסקים למותגים.
מאז 2004 תשס"ה ועד היום השתלמתי,
למדתי ועבדתי בלי סוף בכל תחום הקשור לתקשורת החזותית.
עולם העיצוב זה נשמת אפי. בלילה וביום
הולכים איתי עיצובים, השראות, מחקרים ועוד…
צברתי בס"ד, המון ידע בפרסום, מיתוג ועיצוב.
ואיכשהוא גיליתי שהקופי זה החלק החזק שהתחבא אצלי עד כה…
אתם מוזמנים להכנס להציץ ולהתרשם מתמצית עבודות באתר שלי
שבהן השתמשתי בעזרת הבורא כמובן במיטב הכלים שברשותי:
קופי, מיתוג, עיצוב ואסטרטגיה.
אני מאמינה כי לכל עסק כמו לכל בנ"א יש את החלק היחודי שלו
שאין אותו לאף אחד אחר.
ואת הניגון הזה חייבים למצוא,
את הניגון הזה חייבים לחבר-
לכאב של הלקוח הפוטנציאלי.
פרסום מיתר יעשו את הכל, יהפכו את העולם למצוא את הניגון היחודי שלכם,
להשמיע אותו בצורה המותאמת בדיוק לקהל היעד שלך.
בתחילת המיתוג שלי, עוד לפני שחיברתי את הסלוגן שאלו אותי רבות, למה קראת לך "סטודיו מיתר?"
ועניתי להם . זו בדיוק ההתמחות שלי, למצוא את הניגון המתאים לקהל יעד האמיתי.
מודעה לא יוצאת בשלוף כי היא יפה. מודעה יוצאת כי היא אחרי השקעה, אחרי לילות בלי שינה (יעידו הלקוחות שלי…)אחרי ניתוח מעמיק, השראות מטרנדים החדשים ביותר, עם מיפוי וניפוי חזק אחרי צרכי הלקוחות שלכם. מכאן מגיעים לעיצוב מושקע שעושה את העבודה כך מגיעים לפרסום מנצח!
תגובה אחת
וואו !!
מדהים וזורם, פשוט שופע אל תוך הצרכים של העסק שלי
בפרט בעסק פרטי, את צריכה מישהו שישקה את הנשמה ויתן לך כלים להמשיך לגדול ולצמוח
ופרסום מיתר עושה את זה בגדול!!!