חלק ג': פרסום בשביל מה צריך את זה?

שיתוף ב email
שיתוף ב print

לפרסום יש כח.

עם פרסום נכון את יכולה לשנות תודעה של בני אנוש, 

קופת העיר, הקופה החזקה ביותר המפורסמת ביותר, "שיטת ההבטחתי ונושעתי", הם הצליחו להטמיע בציבור את האמינות הציבור סומך עליהם. יש להם מתחרים רבים אבל אף אחד לא הצליח לעקוף אותם. איך הם הצליחו? הם על המפה למעלה מ20 שנה … איך? 

אם נעקוב אחריהם נראה כי הם לא נחים דקה הפרסום שלהם לא שוקט לרגע, והמסר חוזר על עצמו שוב ושוב הקופה של גדולי הדור וזה צועק בכל הדרכים בעונים. הפרסומים במיקומים הכי חזקים בעיתונות, זה צועק בגופן כתב תורני יותר בסגנון המודעות בהכל. 

והם מצליחים…

קרן ההסעות הצליחו להגיע לכל אחד בעיקר בציבור הליטאי מה שלדעתי היה קשה מאוד לשכנע את האברך מצוי לתרום מכיסו לילדי הפרברים, ותשמעו טוב לא ללימודים לא למורים פרטיים לא לשם אברך שילמד איתו או יקדם אותו ומשפחות רוחנית אלא לשם הסעה לכיוון מקום הלימודים והם הצליחו.  הם הצליחו להטמיע בציבור כי ללא ההסעות הילדים לא יהיה להם איך ללמוד יהדות! והם הצליחו. 

הם ערכו כתבות רבות בעיתונות פרסמו באופן קבוע בימי שלישי ושישי ערבי חגים ושבתות 

לב לאחים בתקופה הזו יוצאים בפרסום מדהים. תמונה של ילד חילוני עם ג'ינס משהו שיוצר אנטוגניזם בלב חרדי ופונים ישר למצפון החרדי האתה אחראי לקריאת שמע שלו? 

כך שראינו עד כה שפרסום נכון חזק איכותי ומקצועי יכול:

א. לפנות לקהל היעד בשפה שלו ובסגנון המדבר אליו. 

ב. פרסום נכון יגרום לקהל היעד שלך לבחור אותך יותר מאחרים, למצוא לך את המעלות שלך למול האחרים ולהעביר זאת במסר חד וחלק בכל מרכיבי המודעה. 

ג. פרסום נכון יכול אף לשנות תפיסה של אנשים. 

ד. כתיבה נכונה תמכור לך יותר מאלף מילים. 

ה. פרסום מתמיד יכניס אותך לשוק 

לסיום:

עוד משהו אחד אחרון שחייבים לקחת לקחת בחשבון

פרסום מתמיד (או מסמיד)

זהו, אז התחלתי לפרסם? מתי נתחיל לראות תוצאות? 

באה אלי לקוחה עם עסק הקיים למעלה מ20 שנה.  אך לאחרונה היא יצאה במיתוג חדש עם מודעה מקצועית מאוד כך שניכר היה שמשרד רציני עיצב אותו.  לדבריה הפרסום לא עשה את העבודה והיא מאוד מאוד מאוכזבת. 

היא פנתה אלי בבקשה האם אוכל לעשות לה חסד או לשנות את המודעה או לעצב מחדש העיקר להתחיל לראות תוצאות. ע"פ בירור מוקדם עמה. מהר מאוד עליתי על הבעיה. 

היא הייתה משוכנעת שעל הפרסום הראשון (השקעתי כל כך הרבה לא ?) יציף אותה מבול טלפונים. היא כל כך התרגשה מהפרסום שלה וציפתה לגדולות שהאכזבה הייתה ממש מרה. 

עסקים רבים בתחילת דרכם משוכנעים שעל הפרסום הראשון הם יקבלו מבול של טלפונים אך לא כך  

מודעה מקצועית ככל שתהא חייבת פרסום ועוד פרסום, פרסום ועוד פרסום ושוב פרסום

וככל שיש לך יותר מתחרים אתה חייב פרסום עוד יותר חזק ועוד יותר עוצמתי ושוב עוד יותר מתמיד…

נכון זה עולה כסף 

זה אוכל את הכסף 

זה נגמר כמו מים 

אבל זה עושה את העבודה …

כי אם שילמת השקעת ועבדת כל כך הרבה עד כה ופתאום אתה לא מפרסם כהלכה אתה פשוט תוקע מקלות בגלגלים! 

תזכרו שוב 

הפרסום והמיתוג קורא לקהל יעד שלך מספר עליך חזק  רק מאחרי 4 פרסומים (מינימום) מתחילים לקבל טלפונים 

אם תקבל קודם … תגיד תודה…

אז מי אני ? 

טובי קבלן בעלת סטודיו מיתר – סטודיו שהופך עסקים למותגים. 

מאז 2004 תשס"ה ועד היום השתלמתי,
למדתי ועבדתי בלי סוף בכל תחום הקשור לתקשורת החזותית.

עולם העיצוב זה נשמת אפי. בלילה וביום
הולכים איתי עיצובים, השראות, מחקרים ועוד…

צברתי בס"ד, המון ידע בפרסום, מיתוג ועיצוב.
ואיכשהוא גיליתי שהקופי זה החלק החזק שהתחבא אצלי עד כה…

אתם מוזמנים להכנס להציץ ולהתרשם מתמצית עבודות באתר שלי 

שבהן השתמשתי בעזרת הבורא כמובן במיטב הכלים שברשותי:
קופי, מיתוג, עיצוב ואסטרטגיה.

אני מאמינה כי לכל עסק כמו לכל בנ"א יש את החלק היחודי שלו
שאין אותו לאף אחד אחר.

ואת הניגון הזה חייבים למצוא,
את הניגון הזה חייבים לחבר-
לכאב של הלקוח הפוטנציאלי.

פרסום מיתר יעשו את הכל, יהפכו את העולם למצוא את הניגון היחודי שלכם,
להשמיע אותו בצורה המותאמת בדיוק לקהל היעד שלך.

בתחילת המיתוג שלי, עוד לפני שחיברתי את הסלוגן שאלו אותי רבות, למה קראת לך "סטודיו מיתר?" 

ועניתי להם . זו בדיוק ההתמחות שלי, למצוא את הניגון המתאים לקהל יעד האמיתי. 

מודעה לא יוצאת בשלוף כי היא יפה. מודעה יוצאת כי היא אחרי השקעה, אחרי לילות בלי שינה (יעידו הלקוחות שלי…) אחרי ניתוח מעמיק, השראות מטרנדים החדשים ביותר, עם מיפוי וניפוי חזק אחרי צרכי הלקוחות שלכם.  מכאן מגיעים לעיצוב מושקע שעושה  את העבודה כך מגיעים לפרסום מנצח! 

אתם מוזמנים להיכנס לחוות וליהנות מהאתר  שלנו: meitarstudio.co.il  וממבצעים מדהימים שיוצאים בימים אלה. 

לתגובות:  meitar788@gmail.com |  054-84-777-88

 

שלחי פוסט זה לחברה

שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב print
הדפסה

חדש באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.