חודש הרחמים על בעלי עסקים קטנים מתחילים

שיתוף ב email
שיתוף ב print

את פוסט זה, אני כותבת עבור משרדי פרסום עיצוב ומיתוג. בפוסט זה, אני רוצה לבקש מהם רחמים על בעלי עסקים מתחילים.

כל שנה, נסגרים אלפי קטנים ברחבי הארץ. מהי הסיבה לכך? חוסר איזון בין הוצאות מרובות, לבין ההכנסות. מצב זה, הינו הפסד כלכלי למדינה. עסק קטן שמצליח, הופך לעסק גדול. עסק גדול מביא ברכה. העסק מספק שירות או מוצרים, ולפעמים פרנסה לעובדים נוספים. ככל שיהיו יותר עסקים, כך תיווצר יותר תחרות שתגרום להורדת מחירים.

מה הגורם שמונע מעסק קטן להתפתח?

ישנם מספר גורמים וסיבות לחוסר ההצלחה של העסקים הקטנים. אולם אחת מהסיבות, היא ההוצאה המרובה שיש לעסק על פרסום ומיתוג. הסיבה לכך שמשרדי פרסום מצליחים להפוך מסטודיו קטן לעסק מוביל, היא בדרך כלל הסיבה שמקימי העסק הם גרפיקאים. כך חוסכים לעצמם משרדי הפרסום הוצאה רבה.

אולם, הרבה מאוד עסקים בתחום המכירות ומתן שירות לא מצליחים להתפתח, או שמתפתחים במידה מועטה. עסקים רבים לא מצליחים להביא לקוחות אל העסק, או שמצליחים להביא מעט לקוחות.

אילו הוצאות יש לעסק בתחום הפרסום והמיתוג?

כל עסק מתחיל שרוצה להתפתח, נאלץ להוציא הוצאה כבדה על פרסום ומיתוג. בהתחלה, יש צורך להוציא כמה מאות ₪ על לוגו. עסק לא יכול להתקיים כיום בלי לוגו. אחר כך צריך כרטיס ביקור ומגנט. בשלב הבא גם פליירים. כל זה הוצאה ראשונית. עוד לא דיברנו על אתר אינטרנט וקמפיין בגוגל. בקיצור: אפשר לפשוט את הרגל עוד לפני הקמת העסק, עוד לפני שהתחלנו למכור ולהרוויח.

בבקשה להוזיל מחירי מיתוג ופרסום:

אז מה אני מציעה? ההצעה שלי למשרדי הפרסום והמיתוג פשוטה מאוד: לכבוד חודש הרחמים והסליחות, תקבלו על עצמכם לקחת מחיר שווה לכל נפש עבור מוצרי המיתוג והפרסום. אני לא מציעה מחירים. אולם, אני ממליצה לקחת מחירים נמוכים ומוזלים ביותר.

מדוע? משום שבעלי העסקים היום לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש חבילות מיתוג ופרסום. כי כל המוצרים ביחד, מגיעים לסכום של אלפי שקלים. כך, שעסק מתחיל לא יכול להרשות לעצמו סכום כזה. אז כאן הטענה הרווחת: תשקיעו בהתחלה אלפי שקלים, ובסוף תהיו עשירים. צר לי לאכזב, אולם במציאות אין הדברים כך. לכל עסק לוקח זמן להתפרסם. הוצאה ראשונית של אלפי שקלים, יכולה למוטט את העסק כבר מההתחלה.

אתם משרדי הפרסום יכולים להרוויח מהוזלת המחירים ללקוחות:

כיצד תרוויחו מהוזלת המחירים? הסוד הוא פשוט. כל מכירת מוצר פרסומי, יכול למשוך כמו מגנט עוד מוצר פרסומי. לכם כבתור עסק, כדאי לתת שירות ללקוחות רבים, ולא ללקוחות מועטים. ככל שיהיו לכם לקוחות רבים, הבסיס העסקי שלכם יהיה יציב יותר. לכן, עדיף לכם להתבסס על עשרות ומאות לקוחות שיספקו לכם עוד ועוד עבודה, מאשר רק על לקוחות מתוקצבים.

כל לקוח שיהיה מרוצה ממוצר אחד שלכם, יבקש עוד מוצר ועוד מוצר. כאשר לקוח צומח בזכות המחיר הזול, אין סוף לצמיחה. תוכלו לא רק לתת לו מיתוג, אלא גם לבנות לו אתר, ולנהל לו את האתר. אם מתוך מאות לקוחות שיבואו בגלל מחיר זול, עשרות לקוחות יהיו לקוחות קבועים עם אתר, ניוזלטר, וקמפיין גוגל, יהיה לכם בסיס חזק מאוד למשרד הפרסום שלכם.

לסיום:

הוזלת מחירי הפרסום למחירים ברי השגה עבור עסק מתחיל, יביאו לכם ולחברה הישראלית רק ברכה. צריך לזכור, שכמעט כל משרד פרסום גדול היה פעם סטודיו קטן. רוב העסקים העומדים בראש  הפירמידה, מתבססים על מחירים זולים שלוקחים מלקוחות. דוגמא טובה לכך- רשת הסופרים של "רמי לוי", שבנה רשת מצליחה באמצעות מכירת מחירים בזול. עוד דוגמא: רשת חנויות "הסטוק".

שיהיה לכולנו ברכת שנה טובה ומתוקה.

שזכה לקיים: צאו והתפרנסו זה מזה.

אני באופן אישי דוגלת בשיטה זו…

נעמה נייגר

054-6575551

[email protected]

 

 

 

חדש באתר

השארת תגובה

לתשומת לבכן התגובות מוצגות לאחר אישור המערכת


x איזור הפורומים והקבוצות
של קול כבודה
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן