עובדים כתית למאור/ חנה טולידאנו

שיתוף ב email
שיתוף ב print

יוכבד מנכ"לית משרד עורכי דין מהמובילים בארץ התמודדה עם תחלופת עובדים שלא תאמה את רמת שירות המשרד. כבר כמה שנים היא מנסה לפצח את התעלומה ללא הצלחה היא משלמת משכורת גבוהה, שעות נוחות אז מה קורה כאן?!

היא החליטה לקבל את ורד עובדת נמרצת מנוסה אמינה ומקצועית. הפעם זה לא יקרה לי כך לפחות חשבה.

השבועות הראשונים הוכיחו שהבחירה הייתה טובה ורד מגיעה נמרצת לעבודה פועלת מתוך מסירות אך הימים הבאים הוכיחו אחרת.

יוכבד הבינה, הבעיה היא אצלה 

אני צריכה ללמוד איך לשמר אצל העובדים את טיפת השמן הראשונה 

איך נשמר אצל העובדים את הטיפה המשובחת?

הערכה– תעריכו את העובדים שלכם ע"י מחמאות כנות, לא לשכוח מתנות עובדים לחג.

שיתוף – עובד שמתייעצים אתו הוא מרגיש חלק ונעשה שותף אמתי שלכם.

להתעניין-  עובד הוא בנ"א לפעמים הוא נאלץ להחסיר תתעניינו בכנות במה שעובר עליו.

כבוד לעובדים -הימנעו מלשמוע רכילות בין עובד לעובד, תנהלו שיחות מהסוג הזה סביב שולחן אחד בלבד, העובדים יעריכו אתכם ויסמכו עליכם.

שלכם 

חנה

 

שלחי פוסט זה לחברה

שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב print
הדפסה

חדש באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.