אני מקבלת שאלות כאלו בלי סוף, "הפרסומת האחרונה שלי היתה טובה"?
איך אני אדע?
אם תשאלי אותי כאישה רגילה, כצרכנית- אני יענה לך: יפה, לא יפה, מדבר אלי, לא מדבר אלי, אם אותי זה שכנע או לא.
אבל מי אמר שאני קהל היעד שלך/לקוחה שלך?
איש מקצוע לא שולף תשובה
הוא צריך לשבת ולבדוק האם נעשתה העבודה המקדימה הנכונה.
הוא שואל על שני תחומים: הניסוח והעיצוב.
לגבי הניסוח:
מי קהל היעד? האם נעשה חקר שוק? האם בדקו לפני מה הלקוח צריך ורוצה? איך הוא קורא לזה? מה הוא רוצה לשמוע? מה כואב לו? מה הוא רוצה להשיג? מה הפתרון לבעיה שלו? האם יש מיקוד והנעה לפעולה? האם הכניסו את חוקי ההשפעה?
ואז אפשר לדעת אם הניסוח טוב..
לגבי העיצוב:
האם זה הרמה של החנות/נותן השרות, האם זה שפת המותג שלו? האם זה משדר את הערכים שלו? האם זה מספיק תופס את העין?
עכשיו אפשר לענות אם זה טוב או לא.
כשאתם מחפשים איש מקצוע, לא מספיק לבדוק אם זה משכנע אתכם, כי אתם בד"כ לא הלקוחות של עצמכם.
תבדקו האם מה שהוא עשה הביא תוצאות!
האם אנשים הגשימו איתו את היעדים שלהם? ותכלס, קיבלו לקוחות?