מצרכים:
- 2 בצלים לבנים קלופים – שבבים
- 3 קישואים פרוסים (אני אוהבת עם הקליפה)
- 2 פלפלים בצבעים שונים – שבבים/מקלות
- 2 עגבניות – קוביות
- פטריות חצויות או משימורים
- 2 כפות מעט רוטב סויה
- כף שמן
- תבלינים: מלח, אבקת בצל, טימין
אופן ההכנה:
- מטגנים את הבצל (שבבים) עד להתחלת הזהבה.
- מוסיפים פרוסות קישוא וממשיכים לבשל יחד
- מוסיפים את יתר הירקות ומערבבים, מתבלים ברוטב סויה ותבלינים
- נותנים בישול של כעשר דקות על אש נמוכה, לאחר מכן ממשיכים לערבב (הירקות מפרישים מעט נוזלים, יש להיות 'על הסיר' כדי למנוע חריכה)
- מבשלים עוד כחמש דקות ומכבים את האש.
- אפשר לשמור בקופסאות אישיות במקפיא ולשלוף בכל פעם שרוצים מנת ירק עשיר
תהנו בבריאות!
מצאת טעות בכתבה? יש תוכן שאינו ראוי ? כתבי לנו בלחיצה כאן










