יום חמישי

|

|

13/02/2025

לאישה החרדית

|

|

|

13/02/2025

|

יום חמישי

אמא, על "פון סיטר" כבר שמעת? בחרי את התמונה שהשפיעה עלייך ביותר וכנסי להגרלה על ארוחה זוגית

לא צריך סיסמא או שם משתמש:) מתנתקים מהסלולרי מתחברים לילדים

עני לנו על הסקר, תדרגי, תספרי לנו בתגובות איזו כרזה השפיעה עלייך כאמא, ואולי תזכי בארוחה זוגית:)

1. בחרי את התמונה שבעינייך היא הפרסום הטוב ביותר לקמפיין כזה, השפיעה עלייך ביותר או גרמה לך לעצור ולחשוב. – באמצעות לחיצה על התמונה את בוחרת.
2. הגיבי מטה והשאירי כתובת מייל – המייל לא מתפרסם בפומבי במידה ותזכי נוכל לעדכן אותך:)

בין המגיבות המדרגות יוגרל שובר בשווי 150 ש"ח למסעדת ריקוטה מתנת אפליקציית

השבוע ציינו בבית פרוג סיום של מחזור נוסף במסלול המקצועי לקריאייטיב וקופירייטינג.
במרכז האירוע עמד פרויקט הגמר המסקרן שניתן לתלמידות: "תכנית ההתחברות". המשימה הייתה לעודד הורים להניח בצד את הטלפון הסלולרי ולהקדיש לילדיהם זמן איכות – "נטו אבא ואמא".
בתערוכת הסיום שנערכה בבית פרוג בבני ברק, השתתפו אנשי קריאייטיב בכירים, מרצים בקורס ואורחים נוספים. העבודות שהוגשו ע"י הבוגרות הציגו רמה גבוהה במיוחד, יצירתיות וחשיבה קונספטואלית מעולה. "המטרה הייתה להציב מראה להורים של ימינו, ששקועים בלי סוף בטלפון ומפספסים המון רגעים חשובים עם הילדים שלהם. למעשה, גם במעט הזמן שהם נמצאים עם הילדים הם לא שם – וחבל", סיפר מנחה הקורס מנדי פרומר.
כדי לעורר את המודעות ולהוביל לשינוי ההתנהגות, השתמשו הבוגרות במגוון כלים: חשיבה מילולית וויזואלית, הומור, משחקים וכמובן הרבה מאוד רגש. התוצרים העוצמתיים העבירו את המסר בצורה חדה ואף אחד מהמבקרים לא נשאר אדיש. "כל כרזה חדרה לעומק ונגעה במקומות הנכונים" – ציין בהתפעלות חיים דיקמן מנכ"ל פרוג – "זה כוחו של פרסום נכון: לשנות ולעורר".
"בעיניי, הכוח לקחת תמונה אחת ומשפט או אפילו מילה וליצור באמצעותם שינוי חברתי אמיתי שכולם זקוקים לו – הוא פשוט קסם. העבודות כאן הוכיחו רמה גבוהה והדגישו את כוחו של המינימליזם בפרסום ובהעברת מסרים בכלל" סיכם יאיר ויס, בכיר בתעשיית הפרסום בישראל ומרצה ותיק לקריאייטיב.


בשנים האחרונות קורס הקריאייטיב והפרסום בבית פרוג מייצר בעקביות הצלחות, עם בוגרים ובוגרות שמשתלבים במשרדי פרסום מובילים או מקימים עסקים עצמאיים ומספקים שירותים ברמה גבוהה ללקוחות. "אני נמצא בקשר הדוק עם בוגרים רבים, בהם כאלה שמנהלים כיום קמפיינים בהיקפים מרשימים ומשמעותיים: בוגרת הקורס הנוכחי שמבצעת עבודות עבור ביה"ח "לניאדו"; צמד בוגרים ששיתפו פעולה בקמפיין התרמה בהיקף ענק של מיליוני שקלים שהסתיים בשבוע שעבר; תלמיד שעומד לקראת סיום הקורס והתקבל בחודש שעבר לעבודה כקופירייטר מן המניין במשרד פרסום גדול, ועוד ועוד. רק בשנה שעברה 'נחטפו' שני בוגרים של הקורס ע"י מרצים שזיהו את היכולות הגבוהות שלהם" מספר מנהל המגמה מנדי פרומר.


מחלקת ההשמה של המכללה מעבירה מדי חודש עשרות פניות לבוגרים (וגם לתלמידים מצטיינים הנמצאים במהלך הקורס) לביצוע פרויקטים בהיקפים שונים. אחת התופעות המעניינות היא בוגרים או בוגרות מקורסים מקבילים שחוברים לביצוע פרויקטים, כמו למשל בוגר קורס פרסום עם בוגר מסלול עיצוב גרפי ותקשורת חזותית, או כותבת מוכשרת שנעזרת במאיירת ועוד.

 

 

מצאת טעות בכתבה? יש תוכן שאינו ראוי ? כתבי לנו בלחיצה כאן

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של "קול כבודה"

WhatsApp Icon

להצטרפות לניוזלטר של "קול כבודה"

Gmail Icon

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

שיחה

358 תגובות

  1. בחרתי ב"אבא כמה אחוז נשאר…"
    דבר ראשון זה מאוד נוגע ללב במיוחד שמדובר באבא שהוא לא כ"כ נמצא בבית ועד שהוא נמצא אז הוא מתפנה לעיסוקים בבית. וחשוב שיתן את היחס לילד בבית ולא יהיה רק אבא של שבת.
    דבר שני העיצוב כ"כ יפה ומושך..

  2. בחרתי ב"אבא כמה אחוז נשאר לך בשבילי" כי זה נוגע ב2 נקודות
    הראשונה -זמן האיכות שיש לילד עם ההורה
    השניה- ההתמכרות של הילדים למכשירים האלו

  3. בחרתי את- הסוללה של אמא תכף נגמרת.
    לדעתי ממש משקף את המציאות, עצוב ונוגע ללב.

  4. בחרתי את "אמא את שומעת אותי?"
    נכון שהיו תמונות שיצרו אצלי חלחלה, אבל אני סוברת שתמונות כאלו משתקות. ניתן להשיג את האפקט הרצוי, בדרך שנוגעת ללב, רכה יותר, ש"מנגנת" על המצפון האימהי

  5. שלום,
    אני חושבת שקמפיין כזה הוא ככ חשוב!
    לא פעם ולא פעמיים אני מוצאת את עצמי שקועה בטלפון בעוד ילדי מושך לי בחצאית ומתחנן ליחס..
    בהצלחה!
    חנה

  6. ואוו תמונות חזקות ומביעות אחת אחת !

    בחרתי את 'אבא, כמה אחוז נשאר לך בשבילי?!…'
    לדעתי המסר במבט הראשון אומר הכל !

  7. בעיקרון רציתי אל תדאג עוד מעט נגמרת לאמא הסוללה.
    בטעות הקשתי אמא את שומעת אותי (חשבתי שככה מגדילים)

  8. בחירה קשה, כל כרזה יותר מוצלחת מקודמתה…

    בסוף נפל הפור על מה שהכי הובן, ישר ממבט ראשון:
    אבא, כמה אחוז נשאר לך בשבילי?!….

    מסר מעולה.

  9. מאד נכון! חייבים להתנתק קצת מהטלפונים
    אבל חבל שלא הקשיבו לרבנים בהתחלה ופשוט לא נכנסו לקטע הזה
    ונשארו עם הטלפונים הכשרים,
    זה ממש כמו לבנות בית חולים מתחת לגשר
    תמיד הרבנים צופים למרחוק הם ידעו שזה מה שיקרה
    טוב שמעלים את הנושא
    תודה רבה!

  10. קשה היה לבחור בין מצוין לבין מעולה…
    לכל אחד היצה אמירה ייחודית ונוגעת ללב.
    הלוואי גם תגרום למעשה….

  11. הכי יפה,
    אמא את שומעת אותי?
    למרות שלדעתי זה היה צריך להיות הפוך החיוך בפלאפון ופרצוף עצוב בחוץ,
    כביכול בפלאפון היא נראית לאמא מחיוכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים