יום שלישי

|

|

08/10/2024

לאישה החרדית

|

|

|

08/10/2024

|

יום שלישי

אמא, על "פון סיטר" כבר שמעת? בחרי את התמונה שהשפיעה עלייך ביותר וכנסי להגרלה על ארוחה זוגית

לא צריך סיסמא או שם משתמש:) מתנתקים מהסלולרי מתחברים לילדים

עני לנו על הסקר, תדרגי, תספרי לנו בתגובות איזו כרזה השפיעה עלייך כאמא, ואולי תזכי בארוחה זוגית:)

1. בחרי את התמונה שבעינייך היא הפרסום הטוב ביותר לקמפיין כזה, השפיעה עלייך ביותר או גרמה לך לעצור ולחשוב. – באמצעות לחיצה על התמונה את בוחרת.
2. הגיבי מטה והשאירי כתובת מייל – המייל לא מתפרסם בפומבי במידה ותזכי נוכל לעדכן אותך:)

בין המגיבות המדרגות יוגרל שובר בשווי 150 ש"ח למסעדת ריקוטה מתנת אפליקציית

השבוע ציינו בבית פרוג סיום של מחזור נוסף במסלול המקצועי לקריאייטיב וקופירייטינג.
במרכז האירוע עמד פרויקט הגמר המסקרן שניתן לתלמידות: "תכנית ההתחברות". המשימה הייתה לעודד הורים להניח בצד את הטלפון הסלולרי ולהקדיש לילדיהם זמן איכות – "נטו אבא ואמא".
בתערוכת הסיום שנערכה בבית פרוג בבני ברק, השתתפו אנשי קריאייטיב בכירים, מרצים בקורס ואורחים נוספים. העבודות שהוגשו ע"י הבוגרות הציגו רמה גבוהה במיוחד, יצירתיות וחשיבה קונספטואלית מעולה. "המטרה הייתה להציב מראה להורים של ימינו, ששקועים בלי סוף בטלפון ומפספסים המון רגעים חשובים עם הילדים שלהם. למעשה, גם במעט הזמן שהם נמצאים עם הילדים הם לא שם – וחבל", סיפר מנחה הקורס מנדי פרומר.
כדי לעורר את המודעות ולהוביל לשינוי ההתנהגות, השתמשו הבוגרות במגוון כלים: חשיבה מילולית וויזואלית, הומור, משחקים וכמובן הרבה מאוד רגש. התוצרים העוצמתיים העבירו את המסר בצורה חדה ואף אחד מהמבקרים לא נשאר אדיש. "כל כרזה חדרה לעומק ונגעה במקומות הנכונים" – ציין בהתפעלות חיים דיקמן מנכ"ל פרוג – "זה כוחו של פרסום נכון: לשנות ולעורר".
"בעיניי, הכוח לקחת תמונה אחת ומשפט או אפילו מילה וליצור באמצעותם שינוי חברתי אמיתי שכולם זקוקים לו – הוא פשוט קסם. העבודות כאן הוכיחו רמה גבוהה והדגישו את כוחו של המינימליזם בפרסום ובהעברת מסרים בכלל" סיכם יאיר ויס, בכיר בתעשיית הפרסום בישראל ומרצה ותיק לקריאייטיב.


בשנים האחרונות קורס הקריאייטיב והפרסום בבית פרוג מייצר בעקביות הצלחות, עם בוגרים ובוגרות שמשתלבים במשרדי פרסום מובילים או מקימים עסקים עצמאיים ומספקים שירותים ברמה גבוהה ללקוחות. "אני נמצא בקשר הדוק עם בוגרים רבים, בהם כאלה שמנהלים כיום קמפיינים בהיקפים מרשימים ומשמעותיים: בוגרת הקורס הנוכחי שמבצעת עבודות עבור ביה"ח "לניאדו"; צמד בוגרים ששיתפו פעולה בקמפיין התרמה בהיקף ענק של מיליוני שקלים שהסתיים בשבוע שעבר; תלמיד שעומד לקראת סיום הקורס והתקבל בחודש שעבר לעבודה כקופירייטר מן המניין במשרד פרסום גדול, ועוד ועוד. רק בשנה שעברה 'נחטפו' שני בוגרים של הקורס ע"י מרצים שזיהו את היכולות הגבוהות שלהם" מספר מנהל המגמה מנדי פרומר.


מחלקת ההשמה של המכללה מעבירה מדי חודש עשרות פניות לבוגרים (וגם לתלמידים מצטיינים הנמצאים במהלך הקורס) לביצוע פרויקטים בהיקפים שונים. אחת התופעות המעניינות היא בוגרים או בוגרות מקורסים מקבילים שחוברים לביצוע פרויקטים, כמו למשל בוגר קורס פרסום עם בוגר מסלול עיצוב גרפי ותקשורת חזותית, או כותבת מוכשרת שנעזרת במאיירת ועוד.

 

 

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של "קול כבודה"

WhatsApp Icon

להצטרפות לניוזלטר של "קול כבודה"

Gmail Icon

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

שיחה

358 תגובות

  1. נוגע ללב.
    ובאמת- הלוואי שקמפיין כזה יצליח.
    באופן אישי- הנייד שלי כשר, אבל גם בכשר יש קווים, וחברות……
    בעבודה שלי נכנסים לפעמים משפחות- אבא וילדים, אמא וילדים, זה פשוט נורא!
    ילד אמר: "אבא". האבא התעצבן שהילד שלו מפריע לו להיות שקוע במכשיר שלו והפליק לו סטירה, העיקר שיהיה בשקט. זה היה מכמיר לב.
    ואני שואלת, בעוד 5-10 שנים, כשהילד ינשור סופית (לא היה לו בית, ולא הורים!) האם יהיה באמת מי שיצטער???? כנראה שהוריו רק יקבלו הודעה בווטסאפ על הנשירה:(
    כמובן שממקרה ח"פ אי אפשר להסיק כלום אבל הבעיה היא שהמחזה הזה חוזר ונשנה פעמים רבות מידי ובווריאציות שונות.

  2. קורע תלב….
    ואנחנו עוד בכינו להורים כשהם רק דיברו!! בטלפון עם החוט…
    לפחות היה לנו את העינים שלהם עם הנו נו נו…

  3. "אל תדאג הסוללה של אמא תיכף נגמרת…" אין מה להוסיף, הדמעות כבר יורדות לי על הלחיים…

  4. הנושא כל כך בוער.
    הפרויקט הזה חשוב ממש.
    זה מטפטף לנו למח לאט לאט.
    הלוואי ותצליחו ליצור שינוי
    אפילו חד פעמי עבור ילד אחד.
    דיינו

  5. "אמא אני יכול להצטרף לשיחה?" -ממש נראה קולע לעניין של מטרת הפרויקט, כאילו גם אני כאן לא רק הטלפון…

  6. הרעיון מדהים, ואני לא מדברת על הביצועים שהם בכללללל ברמה
    הלוואי שיעזור ולו במשהו…

  7. וואווו. כמה שזה נכון ועצוב. הכל. כל כך. גרם לי לדמעות בעיניים. אשתדל לשים יותר לב לעניין באמת.
    הכי אהבתי: כמה אחוז נותר לך בשבילי."
    כי לצערי אנחנו מתייחסים כל כך הרבה לאנשים הרבה פחות חשובים ,מאשר לדמויות הכי חשובות בחיינו. ובאמת… לא נשארים מספיק אחוזי יחס

  8. תמונה 3 עם "אימא, את שומעת אותי"
    נגע לי ללב מאד האבסורדיות בתמונה.
    מקסים!

  9. "אל תדאג, הסוללה של אמא תכף נגמרת"…
    מכניס את כל הילדים באותה סירה…
    נוגע ללב ומעביר את המסר.

  10. אני לא יודעת למה רק עכשיו עם הסמארטפונים זה עלה יש אמהות עם הפלאפונים הכשרים כל היום מדברות בטלפון שעות גם אז הילד מרגיש בודד וללא יחס זה לא רק הסמארטפונים…הכל ממש מוצלח התמונה עם היומולדת מעולה

  11. התמונה עם התינוקת הג'ינג'ית. לפעמים אנחנו מצלמים את הילדים יותר מדי- בשביל להראות לעולם כמה הם מושלמים ו"מושקעים" כשאנחנו בעצם משקיעים רק בתדמית שלהם, והם למעשה—מוזנחים…

  12. אהבתי או שמא הצטמררתי מ: "אל תדאג הסוללה של אמא עוד מעט נגמרת" לצערי זה נכון במליון אחוז.

  13. אהבתי את התמונה של שני הפעוטות עם הכיתוב: "אל תדאג הסוללה של אמא עוד מעט נגמרת"

  14. נושא מאד חשוב שנוגע לכל אחד ואחד ולא דוקא רק בפלאפון … שיהיה להורים פניות לתת את את הצרכים לילד.
    תודה.

  15. הפרסומת הכי מטלטלת בעיני זה תכף הסוללה של אמא תגמר
    המסכנים יושבים וממתינים לאמא …
    נורא

  16. 'הסוללה של אמא תכף נגמרת'
    פרסומת חזקה!משפט חזק שמביע חזק את הרעיון! בשילוב התמונה של הילדים

  17. בחרתי את- הסוללה של אמא תכף נגמרת.
    מצמרר ומעיד לאן הסמארטפון יכול להוביל ומוביל כבר כעת- ילדים מגדלים את אחיהם- אא"כ הם כבר חשופים ג"כ….

  18. הכי נגע לי המודעה של שני הילדים מחכים הסוללה תכף נגמרת מזכיר ילדים עזובים של פעם…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים