כל התוכן המעניין לאישה החרדית

יום חמישי

|

כ׳ באדר א׳ ה׳תשפ״ד

|

29/02/2024

כל התוכן המעניין לאישה החרדית

לאישה החרדית

|

כ׳ באדר א׳ ה׳תשפ״ד

|

|

29/02/2024

|

יום חמישי

מהו שיווק ממוקד?

מהו שיווק ממוקד?

חני בעלת עסק מצליח לפאות הגיעה אלי מיואשת. חני סיפרה לי שהיא השקיעה בפרסום יותר מחצי מיליון שקל בשנה החולפת. הלקוחות מגיעות אבל ההוצאות לא מכסות את עצמם. חני כבר הייתה מיואשת מה עושים? איך מגיעים ללקוחות חדשים? התחלנו לעבוד על עקרונות השיווק הממוקד לעסק ואחרי 3 חודשים חני הכפילה את ההכנסות של העסק .

עקרונות של השיווק הממוקד להנאתכן:

  1. מהו היעד – תדייקי את היעדים מכל אחד מערוצי השיווק בו את מתכוונת לפעול…האם המטרה שלך היא יצירת מודעות? פניות ללקוחות חוזרות? יצירת לקוחות חדשים? המיקוד הוא ייקל עליך להגיע לתוצאה הטובה ביותר.
  2. קהל היעד – מיהו הקהל יעד שלך? היכן הוא נמצא? איזה עיתון הוא קורא ? והשקיעי בו את מירב המאמצים והתמקדי בו .
  3. כתיבת מאמר או מייל ממוקד לרשימת תפוצה שלך, יחשפו אותך ללקוחות שמחפשים את המקצועיות שלך .
  4. הקשבה -הקשיבי ללקוחות שלך, גם להם יש רעיונות שישפרו את המוצר /שירות שלך זה רק לטובתך .
  5. מיקוד – תשקיעי את מירב הכוחות היכן שהלקוחות שלך נמצאים. במפגשי הנטוורקינג? במדיה? האם הלקוחות שלך קודם מבררים עליך היכן? אולי את חייבת להקים אתר? והכי חשוב תבדקי מה הכי נכון לך לבצע למען הלקוחות שלך.
  6. שיתופי פעולה- תבדקי מה את יכולה לתת לצד השני, האם לשותף , העסקה תהיה רווחית. או לא? האם השיתוף פעולה הוא יהיה יעיל לעסק או שמה רק ימוטט אותו.
  7. מתן חסויות לארגונים/עמותות -ניתנת  לך ההזדמנויות ליצירת יחסי ציבור לעסק שלך. וחשיפתו לציבור העיתונאים שיכתבו על העסק שלך וזכית בפרסום חינם.
  8. מוצרי קידום מכירות- טרחת ?השקעת? והדפסת מתנה? – שימי לב שהיא מספקת ערך כך שמי שמקבל אותה ירצה לשמור אותה, כדי שגם אחרים יראו והחשיפה לעסק שלך תגדל.
  9. יציאה מאזור נוחות -שיווק עצמי הקושי הוא גדול, אבל ברגע שתתחילי הלקוחות יתחילו לזרום אליך .
  10. הצעת מחיר בזמן – סיכמת על שירות /מוצר שלחי את הצעת מחיר כתובה במייל ,הלקוחה לא תמיד זוכרת בדיוק את כל נקודות השיחה והתנאים לעסקה .
  11. פולואפ- שלחת הצעת מחיר התקשרי אחרי כמה ימים לוודא שקראו אותה לפעמים תופתעי שאפילו לא פתחו אותה.
  12. מדידה – ההוצאות הכספיות על פרסום רבות. לכן יש למדוד את התוצאות לעומת ההוצאות. אל תשפכי כסף סתם, תמדדי אחרי כל קמפיין.

 

דקלה מעטוף

מומחית לשיווק ופיתוח עסקים

פוסטים אחרונים

הנאום של מנכ"ל המלון | סיון רהב-מאיר

לפני 2 ימים

|

1

שכר ביום בחירות לרשויות המקומיות | עו"ד אסתי וייסלר

לפני 2 ימים

|

0

אפקט השמש של הבחירות בחיינו | נעה בזמן 04

לפני 2 ימים

|

0

פרנה | מירב מלכה

לפני 2 ימים

|

0

קחי איתך בתקופת הרישום לסמינרים: אהבה עצמית ותבונה יתרה

לפני 2 ימים

|

1

34 שנים של ניסיון ואמינות: בדבי וולף תהיי בטוחה שהכל יעבור חלק

לפני 2 ימים

|

0

במכבי שירותי בריאות בני ברק: שירותי רפואה דחופה נגישים ומתקדמים הכי קרוב לבית

לפני 3 ימים

|

0

נייר דבק ומים: כך תתחילו להכין יצירות בתלת מימד!

לפני 3 ימים

|

0

עוגת תפוח-גזר פשוטה וטעימה במיוחד

לפני 3 ימים

|

0

מעניין: מה אומר הצבע על הטבע?

לפני 4 ימים

|

2

מה התחדש, בשעה של שתיקה? | סיון רהב-מאיר

לפני 4 ימים

|

0

טיפים יעילים לעיצוב "משרד ביתי" | תמי רוטנברג

לפני 4 ימים

|

0

הרופא לשבורי לב

לפני 4 ימים

|

2

פסטרמה ביתית בטעמים עשירים

לפני 4 ימים

|

0

8 טיפים: איך להיראות כמה מידות פחות , בלי דיאטה...

לפני 4 ימים

|

5

הפרנסה שלכם מתחילה כאן!

לפני 4 ימים

|

0

מסיבת החוויות | אפרת ברזל

לפני 6 ימים

|

0

עוגת לוטוס ואגוזים | מירב מלכה

לפני 6 ימים

|

0

חשיבות איסור אמירה שלילית על עצמנו | פרשת תצוה

לפני 6 ימים

|

0

מהסמינר לתפקיד בכיר בחברת אינטל

לפני 7 ימים

|

2

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

שיחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *