לפני ומאחורי הקלעים של התכנית שיכולה לשנות חיים

שיתוף ב email
שיתוף ב print

השלב הראשון של התוכנית הסתיים. גיטי ב3 השבועות של הניקוי ירדה (1.800 ק"ג) ,ירדה בהיקפים בצורה ממש יפה ושיפרה נתונים (מצ"ב דף שקילה של גיטי)
גיטי
3 השבועות של הניקוי חלפו ממש מהר!! הפחד התמוסס עם כל יום שעבר, הייתי בהיי! אני שבעה, לא מחפשת…. לא מורעבת ועצבנית, הרגשה של התחדשות, משהו השתנה בתוכי, התמורה העיקרית שלי היא התחושה הטובה, הקלילה והאנרגטית, והתוצאות המחמיאות בבדיקות הדם. וזו הייתה בעבורי תמורה משתלמת מאוד למאמצים. למען האמת, לפני שפצחתי בתוכנית זו האמנתי שבשביל לרדת צריך תזונה שמתבססת על חלבונים. או על חסות וכרובים… התוכנית של יונית ומירה שעשירה בפחמימות: פירות, דגנים, תפוחי אדמה, ושייקים עשירים בבננות ובתמרים ללא הגבלה, אני שמחה שלקחתי אומץ לנסות אותה, כי כמו שראיתם, היא הוכיחה את עצמה בגדול.!!!! עדיין הייתה לי תחושה כזאת של רצון גם לראות תוצאות בעיניים. לראות את הקילוגרמים מתעופפים במהרה.
יונית ומירה
אחד הדברים שהכי קשה ללקוחות כשמגיע רגע "ההחלטה" זה שהן רוצות תמורה מהירה למאמץ, הן לא מבינות שכשם שהעלייה נעשתה "בסבלנות" רבה לאורך השנים גם כאן צריך סבלנות…
אני לא רוצה ירידה דרסטית ומהירה(שגם נשכחת מהר) אני מבכרת ירידה איטית, נכונה ומבוקרת, אני אוהבת לדמות את תהליך הירידה לקפיץ שתופסים בין הידיים ברגע שלוחצים בין הידיים הקפיץ נכנס פנימה, אם עוזבים מיד הוא קופץ חזרה, כל העניין להחזיק בו כמה שיותר זמן "שישכח" את העבר ולא יקפוץ יותר, כך גם בתהליך הירידה, אני רוצה שהגוף ישכח מהמשקל הישן ויכיר טוב בירידה החדשה…
גיטי
ועדיין אני רוצה לראות גרף שייתן כוח וחשק להמשיך גם ברגעים של שבירה. בתחילת שבוע זה, לאחר ששיתפתי את יונית בתחושה הזאת, היא סיפרה לי שלכן הן מודדות היקפים, עניין ההיקפים הוא המדד האמיתי והמדויק לירידה נכונה ויפה במשקל (בלי להשאיר אותנו מדוללות..) מדידת ההיקפים מתבצעת בכל פגישה. מבטיחה לעדכן בתוצאות בהמשך. זה הזמן לשתף אתכן במה שקרה במהלך החודש השני לתוכנית, שהוא בעצם השלב הרביעי בתוכנית חמשת השלבים. שלב רביעי: בניית סדר יום מותאם אישית כבר במפגש הראשון, יונית מילאה על־ פי תשאול של סדר יומי את הטבלה המצורפת, שאמורה לתעד את סדר היום ולאבחן את הכשלים שתוקעים אותי. הטבלה הזאת היא הבסיס לעבודה בשלב הנוכחי, לבניית סדר יום מאוזן ומותאם.

הטבלה של גיטי

יונית ומירה
לאחר השלב הראשון שאכן דורש התגייסות והערכות מראש, המגמה היא לבנות סדר יום ותפריט שמותאם לטעמה של כל אחת, להעדפותיה ולהרגליה. כזה שאינו כופה עליה הרגלים חדשים, שברור לי שיביא לנטייה לסגת מהם ברגע שמסתיימת ה'דיאטה' וחזרה לרגיל ולמוכר, אלא מתבסס על סדר היום הטבעי לה, (כמה אפשר) ורק משפץ אותו מעט לכיוון שיבטיח מסלול ירידה בטוח, לאורך ימים. ושמירה עליו לאורך שנים לא פחות חשוב… יש כאן תהליך של הקניית הרגלים, וכדי שהוא יהיה אפקטיבי, הוא קודם כל מתבסס על ההרגלים הקיימים, ורק בודק מה הכשלים הדקים בתוכם, ששינויים קלים ולא דרסטיים יכולים להפוך אותם להיות אורח חיים בריא למהדרין.
שוב ושוב אני רואה עם לקוחותיי כיצד התהליך המיוחד הזה הוא ההרזיה האמיתית. הוא מוציא מכאן אישה שהטבעי שלה הוא לאכול טוב ולהיות רזה. כמובן, כל החיים רצופים בפיתויים ובהתגברויות, אבל ברגע שזה אורח החיים הבסיסי והשגרתי שלך, שלא דורש ממך מאמץ מיוחד – אז גם אם הרשית לעצמך אי פה אי שם, באירוע או בחג, לטעום ולחרוג קצת, באופן טבעי את תחזרי לתלם הרגיל בעבורך.
אני רק רוצה לציין, שעל־אף שלכולם טוב להיות קשובים לגוף, וזהו אחד הנכסים החשובים ביותר שאני מנסה להקנות למטופליי, בדרך־כלל ניתן בהחלט לבנות תפריט מראש, ולהתאים אותו לצורכי החיים ולסדר היום התובעני, וכאמור לעיל, זה גם בהחלט מומלץ, אם כי, כמו כל תכנית בחיים, התוכנית היא הבסיס לשינויים. אנחנו לא ניצמד אליה באדיקות, אבל כן נלך ברוח התוכנית, בהתחשב בשינויים המתהווים.

 

לצפיה בסרטונים של גיטי לחצי כאן :

https://drive.google.com/drive/folders/198YPMx8XLw3Gxh7n3PFUUSoe8JWX6Cx3?usp=sharing

רוצה גם להיות שותפה לתהליך של גיטי?

רוצה גם להצליח כמוה ולהיות סיפור ההצלחה הבא?!

לחצי כאן עכשיו: https://fitfive.co.il/

לפניות, לשאלות ולקביעת פגישה יונית: [email protected]

058-6085501/ 025441404

חדש באתר

השארת תגובה

לתשומת לבכן התגובות מוצגות לאחר אישור המערכת


x איזור הפורומים והקבוצות
של קול כבודה
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן