מצרכים:
- 1 חבילת פתיתים
- 1 חבילת נקניקיות פרוסות לשבבים דקים
- 1 בצל חתוך לשבבים
- 1 גמבה חתוכה לקוביות
- חופן פטרוזיליה קצוצה
- שמן לטיגון
- רוטב סויה (לא חובה)
- תבלינים: מלח, פלפל, טימין, כמון
אופן ההכנה:
- מטגנים את פרוסות הבצל יחד עם הגמבה עד להזהבה
- מוסיפים את שבבי הנקניקיות ומתבלים, מוסיפים את רוטב הסויה
- מוסיפים את הפטרוזילה והפתיתים ומכסים במים רותחים עד לכיסוי
- סוגרים את הסיר ומבשלים כעשר דקות על אש בינונית.
- מכבים את האש ומשאירים סגור כ-10 דקות נוספות.
- לאחר מכן פותחים ומערבבים מעט לפירוד הפתיתים ולהגשה.
בתיאבון!
מצאת טעות בכתבה? יש תוכן שאינו ראוי ? כתבי לנו בלחיצה כאן










